دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۱۲
سرویس: مقالات
 |  6/ بهمن/ 1396 - 3:14
  |   نظرات: بدون نظر
75 بازدید بازدید

امام جمعه یزد: مردم به خاطر قدرت طلبی برخی افراد و گروه ها انقلاب نکردند


به گزارش ایرنا، آیت الله محمدرضا ناصری در خطبه های نمازجمعه این هفته شهر یزد افزود: هدف انقلاب خدمت به مردم بوده و همه باید خدمتگزار ملت باشیم اگر مسوولی برای بدست آوردن قدرت تلاش کند، بداند که باخته، زیرا هدف قدرت در نظام جمهوری اسلامی خدمت به مردم است.
وی اظهار کرد: مسئولین باید از حزب‌بازی و سیاست زدگی‌ پرهیز کنند زیرا اگر دست از اتحاد بردارند و از مسیر خدا منحرف شوند، اسلام بدست آنان سیلی می خورد، پس باید با وحدت و یکپارچگی برای خدمتگزاری به مردم قدم بردارند.
ناصری همچنین با تبریک دهه فجر انقلاب اسلامی افزود: کشور ایران قبل از پیروزی انقلاب اسلامی از منابع خدادادی عظیمی برخوردار بود اما همه این نعمت ها را استعمارگران به غارت می برند و ملت ایران را وابسته کرده بودند.
وی اظهار کرد: مردم ایران با راهنمایی و هدایت امام راحل بیدار شدند و دشمن را شناختند و آنها را از کشور بیرون کردند و انقلاب اسلامی به پیروزی رسید.
وی یادآور شد: قبل از انقلاب اسلامی بخش قابل توجهی از شهرها و اکثر روستاها از نعمت گاز، برق و جاده مناسب برخوردار نبودند اما به برکت این انقلاب اسلامی اکنون از همه امکانات بهره مند هستند.
خطیب جمعه یزد ادامه داد: دشمنان پس از پیروزی انقلاب اسلامی توطئه های زیادی علیه نظام کردند اما با هوشیاری و آگاهی مردم و رهنمودهای امام راحل و مقام معظم رهبری این توطئه ها خنثی شد.
آیت الله ناصری با بیان اینکه انقلاب اسلامی عزت و استقلال را برای ملت ایران به ارمغان آورد گفت: به برکت انقلاب در زمینه نظامی، هسته ای، پزشکی و علمی به پیشرفت های خوبی دست یافته ایم و باید از ارزش ها و آرمان انقلاب اسلامی پاسداری کنیم.
امام جمعه یزد ادامه داد: در زمینه اقتصادی و صنعت کارهای موثری شده اما باید تحولات بیشتری در این زمینه ایجاد شود.
ناصری به مسوولان توصیه کرد؛ برای حفظ انقلاب اسلامی و آرمان آن برنامه ریزی کنند و اجازه به رخنه دشمن ندهند .
دهه فجر انقلاب اسلامی از پنجشنبه هفته آتی آغاز می شود.
۲۰۸۸/ ۶۰۱۴/ خبرنگار : کبری دانشی ** انتشار: کاظم شاملو

انتهای پیام /*



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 8157 بازدید

بازدید دیروز: 23599 بازدید

بازدید کل : 2033361 بازدید

افراد آنلاین: 3 نفر