دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۴۷
سرویس: مقالات
 |  6/ بهمن/ 1396 - 3:58
  |   نظرات: بدون نظر
104 بازدید بازدید

امام جمعه بجنورد: پیام رزمایش محمدرسول الله(ص) اقتدار نظام بود


به گزارش ایرنا، حجت الاسلام ابوالقاسم یعقوبی در خطبه های نماز جمعه این هفته بجنورد گفت: پیام رزمایش این بود که ایران در هوا، زمین و دریا در مقابل دشمنان و مستکبرین ایستادگی می کند.
امام جمعه بجنورد در ادامه با اشاره به سالروز ورود امام راحل به ایران گفت: با ورود بنیانگذار جمهوری اسلامی، دشمنان دیرینه اسلام با اربابانش از این کشور رفتند،رحمت و عزت آمد و قساوت و ذلت رفت و دلیل موفقیت امام(ره) در هدفش، نیت پاک و خالص وی بود.
وی با بیان اینکه امام راحل ریشه ۲ هزار و ۵۰۰ ساله طاغوت را از بین برد ادامه داد: امام خمینی(ره) با یک دنیا ایثار و توکل به خداوند آمد و دسیسه و توطئه های فتنه گران برای ترور امام نقش بر آب شد و وی دین خدا را در لحظات حساس برای عمری یاری کرد و خداوند امام و انقلاب را به پیروزی رساند.
حجت الاسلام یعقوبی درباره پیام رهبری به جوانان مستند ساز هم گفت: جوانان ارزش های فرهنگی انقلاب را انتشار دهند.
وی ادامه داد: مقام معظم رهبری خطاب به جوانان عنوان کردند که در مستند سازی انقلاب بیندیشند و از این هنر برای ماندگاری پیام انقلاب استفاده کنند.
وی در باره مقارن شدن دهه فجر با دهه فاطمیه(س) گفت: حرمت این ایام را نگه دارید.
نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی خواستار حمایت بیشتر دولت از بیماران سرطانی شد و گفت: هزینه های بیماران سرطانی کمر شکن است.
وی با تاکید بر اینکه تامین هزینه های درمان این بیماری برای خانواده های بی بضاعت سخت است اضافه کرد: مردم خیر بیماران سرطانی و انجمن عطوفت را مساعدت و کمک کنند، بسیاری از بیماران سرطانی از طریق کمک های مردمی از این بیماری نجات یافتند.
نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد گفت: در حال حاضر ۲ هزار و ۸۰۹ پرونده سرطان در این استان وجود دارد که بیشترین آنها مربوط به سرطان مری است.
اخبار خراسان شمالی را در کانال تلگرامی اخبار ایرنا خراسان شمالی به نشانی ? @IRNABOJNURD پیگیری کنید.
ع/ ۶۰۴۲ انتشاردهنده: سیدحسین قدسی

انتهای پیام /*



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 6719 بازدید

بازدید دیروز: 23599 بازدید

بازدید کل : 2031923 بازدید

افراد آنلاین: 3 نفر