شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۳۳
 |  3/ بهمن/ 1396 - 11:03
  |   نظرات: بدون نظر
85 بازدید بازدید

ویلاسازی و خوش نشینی زمین هایی با طرح کشاورزی


به گزارش خبرنگار حقوقی قضایی ایرنا، محمدجواد حشمتی روز سه شنبه در نشست خبری افزود: این در حالی است که تغییر کاربری در هیچ جای دنیا رخ نمی دهد.
معاون دادستان کل کشور گفت: با توجه به بند ٢ اصل ١٥٦ قانون اساسی درباره حقوق عامه این تکلیف برعهده دادستان کل کشور گذاشته شده است و از سال ٩٥ فعالیت خود را در این حوزه شروع کردیم؛ با مجموعه هایی که شاخص ترین حقوق عامه را پیگیری می کنند مانند منابع طبیعی ، محیط زیست ، اراضی و بحث آب و همچنین برخی امور درگیر آب و هوا و خاک همکاری داشتیم و بخشنامه هایی به دادسراهای کل کشور برای اهمیت به این موضوعات ابلاغ شد.
معاون دادستان کل کشور با بیان احصا ١٧٠ مصادیق حقوق عامه از قوانین و قرار گرفتن آنها در دستور کار این معاونت ، اظهارکرد: بیشترین هجمه و خسارت در بحث حقوق عمومی و مصالح عامه در حوزه اراضی ، منابع طبیعی و محیط زیست است ؛ خدمات مسئولان دستگاه های متولی را أرج می نهم که با توجه به ضیق منابع تلاش خوبی داشته اند و حتی در حوزه محیط زیست شهدایی هم تقدیم کردیم.
وی افزود: با توجه به اهمیت فوق العاده این موضوعات و برای اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی به زمین و آب نیاز داریم لذا همه تلاش خود را برای اجرای این کار به کار می گیریم.
حشمتی تصریح کرد: استفاده از ظرفیت ها در مراکز استان ها و ظرفیت دادستان ها یکی از تأکیدات معاونت حقوق عامه در حفظ این حقوق است که ٤٠٠ مورد اقدام عملیاتی برای حفظ و حقوق عامه و جلوگیری از تعدی به این حقوق و نقض آن در حوزه های مختلف انجام شد.
خبر در حال تکمیل است .
اجتمام**٧٣٢٩ ** ۱۷۷۶
خبرنگار: لیلا اسماعیل نژاد ** انتشار: لیلا خطیب زاده

انتهای پیام /*



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 16956 بازدید

بازدید دیروز: 20891 بازدید

بازدید کل : 1766886 بازدید

افراد آنلاین: 3 نفر