شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۰۲
 |  3/ بهمن/ 1396 - 7:10
  |   نظرات: بدون نظر
67 بازدید بازدید

اهتمام در استفاده از ظرفیت‌های پنهان برای کمک به نیازمندان


رئیس کل دادگستری خراسان شمالی تاکید کرد

اهتمام در استفاده از ظرفیت‌های پنهان برای کمک به نیازمندان

رئیس کل دادگستری خراسان شمالی بر اهتمام در استفاده از ظرفیت‌های پنهان به منظور کمک به نیازمندان و در راه‌ماندگان تاکید کرد.

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام و المسلمین جعفری در جمع اعضاء هیئت امناء ستاد دیه خراسان شمالی ضمن تشکر از اقدامات صورت گرفته در راستای کمک به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد بر حفظ وضعیت موجود و تلاش در راستای تقویت و توسعه این موفقیت‌ها تاکید و اظهار کرد: رسیدگی و دستگیری از نیازمندان و در راه‌ماندگان از مهم‌ترین اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که برای تحقق این هدف اصولی و ارزشی باید از تمام توان و ظرفیت‌ها بهره جست. 

وی توجه به عموم مردم به ویژه آسیب‌دیدگان اجتماعی را یک ضرورت برشمرد و خاطرنشان کرد: در حوزه مسائل اجتماعی کمک به نیازمندان بالاترین درجه خدمت است. 

رئیس هیئت امناء ستاد دیه استان مشارکت در انجام کار خیر را یک توفیق الهی دانست و تصریح کرد: آن‌چه که باعث عظمت، برکت و ارزش این امور در دستگیری از نیازمندان و در راه ماندگان شده ، داشتن انگیزه الهی است. 

در ادمه این جلسه و پس از اظهارات اعضاء هیئت امناء ستاد دیه خراسان شمالی پرونده مددجویان واجدالشرایط مورد بررسی قرار گرفت که نهایتاً موجبات آزادی ۳۲ زندانی جرائم غیر عمد از سطح زندان های خراسان شمالی فراهم شد که از این تعداد ۱۷ نفر با کمک‌های مردمی وخیرین ونیکوکاران استان آزاد شدند و با اعطاء تسهیلات قرض الحسنه به شش نفر موافقت و همچنین پرونده ۹ مددجو جهت مساعدت ویژه به ستاد دیه کشور ارسال شد.

انتهای پیام



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 8016 بازدید

بازدید دیروز: 15883 بازدید

بازدید کل : 1992287 بازدید

افراد آنلاین: 4 نفر