دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۴۵
 |  2/ بهمن/ 1396 - 1:57
  |   نظرات: بدون نظر
42 بازدید بازدید

۶۷ زندانی جرایم غیرعمد سیستان و بلوچستان چشم انتظار کمک خیران


رحمدل بامری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بیشترین زندانیان جرائم غیر عمد سیستان و بلوچستان را بدهکاران مالی تشکیل می دهند.
وی بیان کرد: به طور معمول سوانح رانندگی، مهریه و نفقه و حوادث کاری شایع ترین جرائم زندانیان غیر عمد در سیستان و بلوچستان است.
وی از علما، ریش سفیدان طوایف و قبایل درخواست کرد با فرهنگ سازی مردم را نسبت به عواقب بیمه نکردن وسائط نقلیه و ترویج ازدواج های آسان بر اساس قوانین اسلامی با تعیین مهریه های معقول آگاه کنند.
وی همچنین از شکات خواست تا با روحیه گذشت برای رضای خداوند متعال و شادی خانواده های افراد زندانی که مرتکب جرائم غیرعمد شدند، گذشت را سرلوحه کار خود قرار دهند.
بامری افزود: مردم سیستان و بلوچستان می توانند برای کمک به آزادی زندانیان جرائم غیرعمد وجوه نقدی خود را علاوه بر واریز به شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۷۷۰۱۱۳۶۳۵ بانک ملت به نام ستاد دیه استان، با سامانه پیامکی *۷۸۰*۷۷۷۷۰۵۴# نیز پرداخت کنند.
به گزارش ایرنا سیستان و بلوچستان با وسعتی حدود ۱۸۷ هزار و ۵۰۲ کیلومترمربع (معادل ۵/۱۱ درصد مساحت کشور) و بیش از ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار نفر جمعیت دارای ۶ زندان برای نگهداری مجرمان جرائم عمد و غیرعمد در شهرستان های زابل، زاهدان، خاش، ایرانشهر، سراوان و چابهار است.
۷۳۱۶** ۳۲۱۳خبرنگار: عصمت جهانی **انتشاردهنده: اکبر نوری
اخبار لحظه به لحظه را در کانال تلگرامی «اخبار ایرنا سیستان و بلوچستان» دنبال کنید. @irnazahedan

انتهای پیام /*



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 17791 بازدید

بازدید دیروز: 18695 بازدید

بازدید کل : 1805180 بازدید

افراد آنلاین: 5 نفر