شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۲۰
 |  2/ بهمن/ 1396 - 6:39
  |   نظرات: بدون نظر
65 بازدید بازدید

۱۴۸۴ پرونده در تعزیرات حکومتی دماوند مختومه شد


مصطفی متو روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در خصوص فعالیت های این اداره در۱۰ ماه گذشته اظهار کرد: تعداد پرونده هایی که به شعبه هیات بدوی تعزیرات حکومتی دماوند ارجاع شده و دارای تخلفات بیش از ۳۷۴ هزار تومانی هستند، ۱۳۳ مورد و تعداد پرونده های رسیدگی نشده از سال گذشته ۵۱ پرونده است.
وی با بیان اینکه ۱۳۴ پرونده از این تعداد مختومه شده و ۵۰ پرونده دیگر باقی مانده است، گفت: مبلغ ریالی محکومیت در رای ۲ میلیارد و ۲۲۴ میلیون و ۳۲۸ هزار ریال بوده و متوسط محکومیت صادر شده در رای ۲۲ میلیون و ۲۴۳ هزار و ۲۷۰ ریال است.
رئیس اداره تعزیزات حکومتی شهرستان دماوند افزود: در شعبه اول بدوی تعزیرات حکومتی که سه نوع پرونده بهداشتی، صنفی و قاچاق در آن رسیدگی می شود، ۱۰۲۷ پرونده از سال جاری و ۱۶۷ پرونده مربوط به سال گذشته ارجاع شد که از این تعداد ۱۰۹۹ پرونده مختومه و به نتیجه رسید و ۹۵ پرونده باقی مانده است.
این مقام مسئول تصریح کرد: مبلغ ریالی محکومیت در رای یک میلیارد و ۷۸۹ میلیون و ۳۶۷ هزار و ۶۱۰ ریال و متوسط محکومیت صادر شده یک میلیون و ۹۷۰ هزار و ۶۶۹ ریال است.
متو همچنین با اشاره به تعداد پرونده های ارجاعی به شعبه اول بدوی تعزیرات حکومتی دماوند در خصوص قاچاق کالا و ارز، بیان کرد: ۷۵ پرونده در زمینه قاچاق کالا و ارز از ابتدای سال تاکنون به این مرکز ارجاع شده و با توجه به ۲۶ پرونده از سال گذشته، ۸۶ پرونده رسیدگی به آن انجام و مختومه شده است.
وی بیان کرد: مبلغ ریالی محکومیت در رای در این شعبه ۱۱میلیارد و ۲۹۳ میلیون و ۴۳۱هزار و ۷۶۴ ریال و متوسط محکومیت صادر شده در رای ۳۱۳ میلیون و ۷۰۶ هزار و ۴۳۸ ریال است.
رئیس اداره تعزیزات حکومتی شهرستان دماوند در خصوص تعداد پرونده های ارجاعی در شعبه اول بدوی در خصوص دارو و درمان به عنوان آخرین شعبه، بیان کرد: از سال گذشته ۵۳ پرونده مانده بود و در از ابتدای سال جاری نیز ۱۱۴ پرونده ارجاع شد که تاکنون ۱۶۵ پرونده رسیدگی و مختومه شده و در این حوزه فقط ۲ پرونده باقی مانده است.
وی اظهار کرد: مبلغ ریالی محکومیت در رای در این حوزه ۴۰۵ میلیون و ۴۳۵ هزار ریال و متوسط محکومیت صادر شده در رای دو میلیون و ۵۷۲ هزار و ۳۸۹ ریال بوده است.
شهرستان دماوند با جمعیتی افزون بر ۱۰۰هزار نفر در ۴۵ کیلومتری شهر تهران قرار گرفته است. این شهرستان از شمال با استان مازندران، از شرق با شهرستان فیروزکوه، ازجنوب با استان سمنان و از غرب با شهرستان شمیرانات و تهران همسایه است که این شهر از۲بخش مرکزی و رودهن تشکیل می شود.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: الهام حیدری انتشاردهند:موسی فعالیان
تهرام/۷۲۴۶/ ۱۵۳۹

انتهای پیام /*



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 12693 بازدید

بازدید دیروز: 20891 بازدید

بازدید کل : 1762623 بازدید

افراد آنلاین: 4 نفر