سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۴۱
 |  2/ بهمن/ 1396 - 10:43
  |   نظرات: بدون نظر
80 بازدید بازدید

محکومیت ۲٫۲ میلیارد ریالی قاچاقچیان طلا در ماکو


محمد اقوامی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ماموران هنگ مرزی ماکو در بازرسی از مسافران عبوری یکی از این قاچاقچیان را به دام انداختند و ۱۴ عدد دستبند و ۶۶ عدد انگشتر زنانه را از وی کشف کردند.
وی اظهار کرد: پس از ارجاع این پرونده به شعبه تعزیرات حکومتی ماکو، این شعبه علاوه بر ضبط کالا، متهم این پرونده را به پرداخت یک میلیارد و ۴۸۱ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.
وی اضافه کرد: علاوه بر این، ماموران گمرک بازرگان نیز در بازرسی از مسافران عبوری ۳۲۸ گرم زیورآلات طلا که در زیر کمر یک قاچاقچی جاسازی شده بود را کشف کردند.
مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی ادامه داد: شعبه ویژه رسیدگی به جرائم قاچاق کالا و ارز نیز متهم این پرونده را به ضبط کالا و پرداخت ۶۹۷ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.
به گزارش ایرنا، سالانه کالاهای قاچاق از جمله زیورآلاتی نظیر طلا، نقره، بدلیجات، لباس، سیگار، مواد آرایشی بهداشتی، مواد غذایی و کیف و کفش به همراه دارو به ارزش صدها میلیارد ریال در آذربایجان غربی کشف می شود.
این استان به علت قرار گرفتن در امتداد مرزهای ایران با ترکیه و عراق، از جمله استان های درگیر با معضل قاچاق به شمار می رود.
۸۱۳۷/۳۰۷۲
** خبر: سیده فاطمه سجادی ** انتشار: علیرضا فولادی

انتهای پیام /*



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 4388 بازدید

بازدید دیروز: 18310 بازدید

بازدید کل : 1810087 بازدید

افراد آنلاین: 5 نفر