جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۵۶
 |  23/ دی/ 1396 - 12:14
  |   نظرات: بدون نظر
51 بازدید بازدید

صدور بیش از ۲ هزار سند مالکیت در خراسان شمالی


به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی این اداره کل، علی اصغر اسدی در دیدار با مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اظهارکرد: از این تعداد یک هزار و ۳۱۰ مورد اسناد مالکیت در حوزه روستاها و ۷۲۳ فقره در حوزه شهرهای زیر ۲۵ هزار نفرصادر وبه مالکین تحویل شده است که این تعداد با توجه به رشد جمعیتی روستا مناسب به نظر نمی رسد و نیاز به فعالیت بیشتری دارد.
وی گفت: پیشنهاد می شود، برای تسریع در امور صدور اسناد، نشست مشترک مدیران استانی وشهرستانی دو دستگاه برگزار و مشکلات وراهکارها برای تسریع درامور مورد بررسی قرار گیرد.
اسدی اضافه کرد: اقدامات به عمل آمده و نگاهی که دولت برای حضور روستاییان درمنطقه و توسعه روستا داشته، گام بسیار موثری برداشته شده که امید است ماهم بتوانیم با تعامل اقدامات را به منصه ظهور بگذاریم.
وی ادامه داد: این قانون فرصت بسیار مناسبی است درجهت سند دارنمودن ساختمان های فاقد سند رسمی که فرمانداری ها ،بخشداری ها وشورای اسلامی شهر و روستا می توانند با اطلاع رسانی و فرهنگ سازی مناسب از مزایای این قانونها درجهت رفاه حال مردم بهر مندی لازم را برده به دلیل اینکه دولت با هزینه کرد دراین بخش ها کمک شایانی به مردم درجهت تثبیت مالکیت وسنددارنمودن منازل مسکونی کرده است.
وی با برشمردن مزایای قانون ساماندهی تولید و عرضه مسکن اظهارکرد: روستاها باید تقویت شود تا با ایجاد امکانات، به توسعه روستاها کمک شود و نقش دهیاری ها و بخشداری ها در آگاهی دادن می تواند در کمک به بنیاد مسکن و تثبیت مالکیت و سندار نمودن اراضی روستاها و شهرهای زیر ۲۵ هزار نفرموثرباشد.
اخبار خراسان شمالی را در کانال تلگرامی اخبار ایرنا خراسان شمالی به نشانی ? @IRNABOJNURD پیگیری کنید.
ع/ ۶۰۴۲ انتشاردهنده: سیدحسین قدسی

انتهای پیام /*



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 9750 بازدید

بازدید دیروز: 14605 بازدید

بازدید کل : 1978138 بازدید

افراد آنلاین: 4 نفر