جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۱۸
 |  21/ دی/ 1396 - 5:05
  |   نظرات: بدون نظر
84 بازدید بازدید

فرماندار: اصناف متخلف رزن ۳۵۰ میلیون ریال جریمه شدند


فتحعلی حسینی روز پنج شنبه در جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان رزن، بیان کرد: از ابتدای سالجاری تاکنون ۹ هزار و ۶۰۱ مورد بازرسی از واحد های صنفی رزن انجام و در این بازرسی ها بیش از ۴۰۷ مورد تخلف ثبت شده است.
وی اضافه کرد: همچنین در سال جاری بیش از ۵۸ مورد گشت مشترک با ادارات شهرستان انجام شده که در این گشت‌ها ۶۴ مورد فرم ارزیابی تکمیل شده است.
وی با بیان اینکه در مدت یاد شده سه هزار و ۵۵ مورد بازرسی از نانوایی های رزن صورت گرفته است، افزود: در این ارتباط ۱۳۸ پرونده تخلف تشکیل شده است و متخلفان ۴۸ میلیون ریال جریمه شدند.
فرماندار رزن اظهار کرد: از ابتدای سالجاری تا کنون ۱۲۲ مورد گزارش تخلف توسط مردم به اداره صنعت، معدن و تجارت رزن ارسال شده است.
حسینی خواستار نظارت مستمر بازرسان اتاق اصناف، اداره صنعت، معدن و تجارت و تعزیرات حکومتی با هدف جلوگیری از هر گونه گرانفروشی، کم فروشی و اجحاف در حق شهروندان شد.
وی گفت: انتظار می رود مسئولان، نظارت و بازرسی دقیق و کاملی بر واحدهای صنفی شهرستان داشته باشند تا مردم با آرامش خاطر، کالاهای سالم و با کیفیت خریداری و مصرف کنند.
وی با عنوان اینکه تنظیم بازار به عرضه و تقاضا بستگی دارد، اظهار کرد: بعضی مواقع عرضه و تقاضا با کمبودهایی مواجه می شود بنابراین باید با برنامه ریزی دقیق اجازه ندهیم بازار با کمبود اقلام مورد نیاز مردم مواجه شود.
شهرستان رزن با سه بخش مرکزی، قروه و سردرود، ۱۲۶ روستای دارای سکنه و در مجموع با ۱۱۹ هزار نفر جمعیت در ۸۱ کیلومتری مرکز استان همدان قرار دارد.
۷۵۲۶/۲۰۹۰
خبرنگار: علیرضا جهانگیری**انتشار دهنده: سعید زارع کندجانی

انتهای پیام /*



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 11619 بازدید

بازدید دیروز: 14605 بازدید

بازدید کل : 1980007 بازدید

افراد آنلاین: 4 نفر