جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۵۷
 |  20/ دی/ 1396 - 12:39
  |   نظرات: بدون نظر
60 بازدید بازدید

ورودی پرونده های دادگستری زنجان ۱۲ درصد افزایش داشته است


مهدی خسروی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: سال گذشته در دوره ۹ ماهه ورودی و خروجی پرونده های دادگستری بدون لحاظ ورودی و بررسی های ‘مجدد’، هر کدام بیش از ۷۶ هزار فقره بوده است.
خسروی گفت: امسال نیز با همان مولفه های آماری سال پیش، با احتساب افزایش ۱۲ درصدی بیش از ۸۶ هزار فقره پرونده ورودی داشته ایم، همچنین امسال پرونده های مختومه ۹ درصد افزایش داشت.
در مراجع قضایی یک پرونده در چند مرحله و قسمت مختلف مورد بررسی قرار می گیرد و همه این بررسی ها در آمار سالیانه لحاظ می شود، به همین خاطر تعداد آمار پرونده ها با احتساب ورود مجدد چند برابر آمار موجود می باشد.
معاون قضایی دادگستری استان زنجان خاطرنشان کرد: در این مدت کل پرونده های ورودی و خروجی اعم از شورای حل اختلاف، مراجع قضایی و محاکم با احتساب ورودی مجدد، چهار درصد افزایش داشته است.
همین مولفه های آماری بدون لحاظ آمار شورای حل اختلاف ۱۱ درصد افزایش داشته است.
به گزارش ایرنا، پرونده های ورودی و خروجی به تفکیک در ۹ ماهه سال ۹۵ نزدیک ۳۴ هزار فقره بوده است و در سال ۹۶ با کاهش ۱۰ درصدی پرونده های ورودی ۳۱ هزار فقره بوده است.
به خاطر گردش یک پرونده با یک موضوع ثابت در محاکم و مراجع قضایی مختلف آمار دقیق پرونده های ورودی با احتساب پنج درصد اختلاف آماری ممکن خواهد بود.
۳۲۱۶/۶۰۸۵
خبرنگار: سجاد کریمی** انتشار دهنده: رویا رفیعی

انتهای پیام /*



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 9798 بازدید

بازدید دیروز: 14605 بازدید

بازدید کل : 1978186 بازدید

افراد آنلاین: 4 نفر