جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۰۳
 |  20/ دی/ 1396 - 3:14
  |   نظرات: بدون نظر
144 بازدید بازدید

دستگاه قضایی از سرمایه گذاری بخش خصوصی حمایت می کند


به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام محمدعلی قاصدی در جلسه کمیته حمایت قضایی از سرمایه گذاران اردبیل افزود: یکی ار مشکلات اصلی استان بیکاری است و دستگاه قضایی هم همگام با دولت در برطرف شدن مشکلات اقتصادی تلاش می کند.
وی بیان کرد: کمیته حمایت قضایی از سرمایه گذاران در سال های اخیر فعال شده و در طول این مدت هم مشکلات بسیاری از واحد های تولیدی رفع شده است .
یوسف خدادادی معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل هم در این جلسه گفت: کمیته حمایت از سرمایه گذاری در این استان به مشکلات حدود ۲۶۰ واحد تولیدی از سال ۱۳۹۳ تاکنون رسیدگی کرده است.
وی گفت: حدود ۹۰ درصد از مشکلات این واحدهای تولیدی با صدور دستور لازم در جهت حمایت از سرمایه گذاری مشروع و قانونی و نیز حمایت از تولید و اشتغال در استان حل شده است.
خدادادی اظهار کرد: در زمینه مشکل عمده واحدهای تولیدی آنچه با بررسی پروندها مشهود می شود عدم رعایت و عدم اجرای نص صریح قوانین و مقررات در سیستم های بانکی و نهادها در زمینه حمایت از سرمایه گذاری و حمایت از تولید و اشتغال در استان است.
وی گفت: لازم است توجه جدی به حمایت از سرمایه گذاری و تولید و اشتغال در استان شود تا شاهد پیشرفت و توسعه استان و جذب سرمایه گذاری روزافزون در استان باشیم.
در این جلسه مشکلات تعدادی واحد های تولیدی بررسی و برای رفع آن دستورات لازم صادر شد .
خبرنگار:یعقوب شاددل** انتشار دهنده : سیفعلی موسی زاده
۷۱۱۰/۶۰۱۶

انتهای پیام /*



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 12164 بازدید

بازدید دیروز: 14605 بازدید

بازدید کل : 1980552 بازدید

افراد آنلاین: 4 نفر