شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۳۲
 |  17/ دی/ 1396 - 2:07
  |   نظرات: بدون نظر
101 بازدید بازدید

حمایت ۶میلیارد و ۳۵۰ میلیون ریالی از خانواده زندانیان زنجان


هادی نصرتی روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا، افزود: هم اکنون ۶۰۰ خانواده زندانی که یکهزار و ۲۲۰ نفر می شوند زیر پوشش این انجمن قرار دارند.
مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان زنجان با بیان اهمیت تحصیل در افزایش آگاهی اجتماعی، گفت: ارائه کمک هزینه تحصیلی به زندانی و خانواده زندانی، کمک هزینه درمان و سایر هزینه های مورد نیاز خانوارها از جمله اهداف این انجمن است.
نصرتی تصریح کرد: از ابتدای امسال تا کنون بیش از یک میلیارد ریال برای تحصیل خود مددجو و خانواده وی هزینه شده است.
وی افزود: این انجمن تلاش می کند تا با دادن کمک هزینه خرید سمعک، دندان مصنوعی، مقداری از داروها و عینک مددجویان، باری از دوش آنها بردارد.
مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان زنجان خاطرنشان کرد: امسال با هزینه انجمن ۱۲ زندانی را آزاد کرده ایم، در هزینه های ازدواج ۲ خانواده مشارکت داشته ایم و به ۲۳ نفر تسهیلات اشتغال، مسکن،ازدواج و ضروری داده ایم.
حداقل مبلغ هزینه سبد کالا به خانواده تک نفره یک میلیون ریال و حداکثر حدود چهارمیلیون ریال برای خانواده های بالای پنج نفر است.
نصرتی با اشاره به توزیع سبد غذایی بین خانواده های مددجویان در هر ۴۵ روز یکبار، خاطرنشان کرد: در این مدت ۶ سبد غذایی حاوی ۱۴ قلم کالای اساسی به این خانواده تحویل شده است.
وی گفت: در صورت حمایت مسئولان شهرداری پارکینگ این انجمن که به طور مشارکتی ساخته شده دهه فجر امسال به بهره برداری خواهد رسید.
به گزارش ایرنا، این پارکینگ در ۶ طبقه ساخته شده و بیش از ۵هزار و ۶۰۰ متر زیربنا دارد.
انجمن حمایت از زندانیان زنجان در دهه ۴۰ تاسیس شده است و هم اکنون سرپرست ۸۰ درصد از خانواده هایی است که زیر پوشش این انجمن قرار دارند و به علت مواد مخدر و سرقت در زندان به سر می برند.
این انجمن در مقایسه با استان های بزرگی مانند تهران، اصفهان و خراسان رضوی بیش از سه سال متوالی رتبه نخست کشور ‘درآمد و خدمات’ را در سطح کشور به کسب کرده است.
۳۲۱۶/۸۰۶۸
خبرنگار: سجاد کریمی ** انتشار دهنده: اسماعیل جهانبخش

انتهای پیام /*



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 4008 بازدید

بازدید دیروز: 20891 بازدید

بازدید کل : 1753938 بازدید

افراد آنلاین: 2 نفر