شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۴۴
 |  16/ دی/ 1396 - 9:22
  |   نظرات: بدون نظر
72 بازدید بازدید

کاهش ۳۳ درصدی جرائم خشن با توسعه فعالیت های اقتصادی قلعه گنج


سجاد افشارمنش عصر شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: براساس بررسی های انجام شده در مدت یاد شده نسبت به مدت مشابه سال قبل جرائم خشن شامل قتل، آدم ربایی، تیراندازی، سرقت به عنف و مسلحانه ۳۳ درصد کاهش یافته است.
وی تاکید کرد : این مهم به دلیل توسعه فعالیت های اقتصادی در قلعه گنج به عنوان شهر پایلوت اقتصاد مقاومتی می باشد که فعالیت های معین اقتصادی شهر پایلوت اقتصاد مقاومتی سبب ایجاد اشتغال مردم این شهرستان شده و در نتیجه موجب کاهش جرایم را به دنبال داشته است .
وی با بیان اینکه وجود بسیاری از آسیب های اجتماعی ریشه در مسائل اقتصادی و اجتماعی دارد، اظهار کرد: یکی از بهترین راه های پیشگیری از وقوع جرم توسعه اقتصادی و حرکت در چارچوب سیاست های اقتصاد مقاومتی می باشد از این رو اجرای طرح های اقتصاد مقاومتی منجر به اشتغال جوانان و کاهش برخی جرائم در قلعه کنج شده است.
دادستان قلعه گنج گفت: همچنین با همکاری مردم در زمینه کشف سلاح های غیر مجازشاهد رشد ۲۵ درصدی بوده ایم که گام مهمی در تامین امنیت محسوب می شود.
وی خاطرنشان کرد: از ابتدای سال جاری تا کنون نسبت به مدت مشابه سال گذشته با کاهش ۲۳درصدی سرقت مواجه بودیم که این مهم دستآورد بزرگی می باشد.
وی به افزایش ۳۱درصدی کشفیات مواد مخدر در قلعه گنج اشاره و تصریح کرد: با تلاش شبانه روزی دستگاه های انتظامی، امنیتی و قضائی از ابتدای سال جاری تا کنون بیش از ۲ تن و ۸۰۰کیلوگرم انواع مخدر در این شهرستان کشف و ضبط شده است.
مرکز شهرستان قلعه گنج در ۴۲۰ کیلومتری جنوب کرمان واقع است.
خبرنگاران: ادیب حیدری و هادی شفیعی مجاز ** انتشاردهنده: بهنام احمدی *
۹۸۷۵ /۷۴۵۰/ ۵۰۵۴

انتهای پیام /*



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 17125 بازدید

بازدید دیروز: 20891 بازدید

بازدید کل : 1767055 بازدید

افراد آنلاین: 4 نفر