جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۲۱
سرویس: مقالات
 |  10/ دی/ 1396 - 2:50
  |   نظرات: بدون نظر
93 بازدید بازدید

فعال سیاسی: مردم خواسته های خود را از راه قانونی پیگیری کنند


ابوالفضل زاهدی پور روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به تجمع هایی که روزهای اخیر در شهرهای مختلف کشور شکل گرفته است افزود: این فضاسازی ها در راستای اهداف بدخواهان نظام است.
وی بیان کرد: این تجمع ها توسط گروه های پنهان برنامه ریزی شده و به لحاظ شکل برگزاری، غیرقانونی است.
مدیرمسئول روزنامه زعفران ادامه داد: مرجع قانونی صدور مجوز برای تجمع های مسالمت آمیز، وزارت کشور است و هر اقدامی بدون مجوز، خلاف قانون است.
وی اظهار کرد: گروه های معاند نظام از موج های ایجاد شده در کشور سوء استفاده می کنند لذا مردم در این تجمع ها شرکت نکنند.
زاهدی پور گفت: مقام معظم رهبری امسال را به «اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال» نامگذاری کردند و وضعیت اشتغالزایی در سال جاری مناسب بوده و رشد صعودی دارد.
وی افزود: شکاف های عمیق اقتصادی از دولت قبل به دولت تدبیر و امید تحمیل شد و وضعیت اقتصاد را متزلزل کرد که با سیاست های صحیح اقتصادی دولت در این مدت تورم تک رقمی شد و اشتغال وضعیت خوبی پیدا کرد.
وی اظهار کرد: کشور به اصلاح ساختار اقتصادی نیاز دارد و نباید صرفا به قیمت نفت توجه شود بلکه باید به دنبال درآمدهای جدید باشیم.
دبیر حزب مردم سالاری خراسان جنوبی گفت: برای دستیابی به ثبات اقتصادی باید به سمت اصلاح ساختار اقتصادی برویم تا وضعیت اقتصاد کشور به جایگاه واقعی خود برسد.
وی افزود: اتفاق های مثبت اقتصادی در کشور صورت گرفته که مسئولان باید در خصوص اطلاع رسانی این دستاوردها به مردم بویژه به جوانان بیشتر کار کنند.
زاهدی پور اظهار کرد: دولت در بستر منطقی و با برنامه ریزی در چارچوب های اقتصادی حرکت کرده است و شخص رئیس جمهوری اعتقاد به کار گروهی دارد و از کارهای احساسی پرهیز می کند.
تجمع های افرادی در برخی شهرهای کشور که از روز پنجشنبه گذشته ابتدا در اعتراض به گرانی شکل گرفت، در روزهای بعد با شعارهای انحرافی و ساختارشکنانه عده ای همراه شد و در برخی شهرها به تنش و تخریب اموال عمومی نیز انجامید.
تجمع های صورت گرفته شماری از افراد طی سه روز اخیر در چند شهر کشور در پی فراخوان برخی شبکه های اجتماعی مشکوک به بهانه اعتراض به مسائل اقتصادی، بار دیگر اعتراض و واکنش های چهره های مختلف سیاسی و عموم مردم را در پی داشته است.
سایت ایرنا خراسان جنوبی: www.irna.ir/skhorasan
کانال تلگرام: irnabirjand@
7559*3028
خبرنگار: امیرشاهین نایبی فر * انتشار: رسول محمدحسنی

انتهای پیام /*



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 12445 بازدید

بازدید دیروز: 14605 بازدید

بازدید کل : 1980833 بازدید

افراد آنلاین: 3 نفر