جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۳۷
سرویس: مقالات
 |  10/ دی/ 1396 - 9:42
  |   نظرات: بدون نظر
97 بازدید بازدید

تجمعات اعتراضی به گرانی نباید دستاویز سیاسی شود


ناصر خوشخبر روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: برخی به خاطر اعتراض به گرانی با تحریک عناصر فاسد آن را دستاویزی برای ایجاد اغتشاش در کشور قرار داده اند که باید مسئولان نسبت به این مساله توجه ویژه داشته باشند.
وی به حضور مسئولان در میان مردم و شفاف سازی حقایق برای خنثی کردن این توطئه ها تاکید کرد و افزود: باید با عوامل گرانی برخورد قانونی داشته باشیم.
وی ادامه داد: در فضای مجازی به خاطر بودجه سال ۹۷ و افزایش برخی حامل های انرژی که هنوز اجرا نشده معاندین با بازنشر آن در صدد القاء ناامیدی و اغتشاش در جامعه هستند که باید همه مردم نسبت به این مساله آگاه باشند و فریب این اطلاعات نادرست را نخورند.
خوشخبر گفت: موضوع تجمع اعتراض آمیز در حوزه اقتصادی و اجتماعی و تبدیل آن به مسائل سیاسی و سر دادن شعارهای ساختارشکنانه را به دنبال دارد که توسط افراد فاسد صورت می گیرد و باعث ایجاد التهاب و اعتراض در جامعه و برهم زدن نظم و امنیت و آرامش می شود.
وی از مسئولان مرتبط با تنظیم بازار خواست با حضور به موقع در بازار و جلوگیری از احتکار کالاهای اساسی مورد نیاز مردم و همچنین نظارت و شفافیت بیشتر باعث ایجاد التهاب در بازار نشوند.
وی تاکید کرد: خوشبختانه عموم بازاریان منصف هستند و همواره در کنار نظام و انقلاب و کمک کار دولت بوده اند و از جنس همین مردم هستند و اجازه نخواهند داد که مسائل اقتصادی مبدل به مسائل حاد سیاسی شود.
خوشخبر از مسئولان مرتبط خواست در خصوص تامین کالاهایی که مشکل ذخیره در استان وجود دارد، مکاتباتی صورت گیرد تا مردم با مشکل مواجه نشوند.
خبرنگار: ناهید ابراهیمی ** انتشار دهنده: حسن کهزادیان
۷۱۷۷/۶۱۱۹

انتهای پیام /*



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 10307 بازدید

بازدید دیروز: 14605 بازدید

بازدید کل : 1978695 بازدید

افراد آنلاین: 3 نفر