شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۳۰
سرویس: مقالات
 |  9/ دی/ 1396 - 5:35
  |   نظرات: بدون نظر
92 بازدید بازدید

رئیس عقیدتی سیاسی ارتش خراسان شمالی: دشمن در تلاش برای سربازگیری از قشر محرومان است


حجت الاسلام حیدری در جمع راهپیمایان حماسه ۹ دی با گرامی داشت این روز اظهار داشت: انقلاب اسلامی از همان روزهای اول پیروزی با فتنه های مختلفی مواجه بود که آگاهی مردم و درایت امام راحل ورهبری آن را خنثی می کرد.
وی افزود: ۹دی یکبار دیگر بصیرت مردم را نشان داد و امروز محکم تر از همیشه برای قرار نگرفتن در صف دشمن باید تلاش کنیم.
وی با اشاره به اینکه همه در معرض امتحان و آزمایش هستیم بیان داشت: نخبگان و بزرگان بیشتر در معرض امتحانند و همه دیده ایم که چطور بعضی از آنان در این امتحان از ابتدای پیروزی انقلاب تا همین امروز رد شده اند.
وی به خوارج در صدر اسلام هم اشاره کرد و گفت: بعضی از سردمداران آن از پیامبر مدال گرفته بودند و در برهه های مهمی از تاریخ اسلام نقش داشتند اما در امتحان مهمی از یاوران دین دور شدند و امروز شاهد تکرار این واقعه در نظام اسلامی هستیم.
حجت الاسلام حیدری، فتنه گران در همه برهه های انقلاب را سربازان دشمن عنوان کرد و گفت: فتنه امروز بالاتر از فتنه ۸۸ است و اگر بصیرت نداشته باشیم در صف دشمن قرار می گیریم.
وی افزود: امروز دشمن دنبال سربازگیری بویژه در قشر محروم جامعه است اما وعده الهی برای آنانی که پای دین وارزش هایش می ایستندقطعی است.
مردم ولایتمدار شهرستان فاروج بعد از استماع بیانات سخنران همایش در مسجد جامع شهر با حضور در خیابان های شهر و با شعارهای کوبنده و خواندن قعطنامه با آرمان های انقلاب و رهبری تجدید پیمان کردند.
۷۱۸۷/ ۶۰۴۲ خبرنگار: مرضیه مهربان** انتشار: سیدحسین قدسی

انتهای پیام /*



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 4520 بازدید

بازدید دیروز: 15883 بازدید

بازدید کل : 1988791 بازدید

افراد آنلاین: 3 نفر