شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۵۰
 |  6/ دی/ 1396 - 9:04
  |   نظرات: بدون نظر
53 بازدید بازدید

طرح نظارت بر واحدهای پذیرایی، اولویت تعزیرات گیلان در سالجاری


رضا قشلاقی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: همچنین در این گشت های مشترک یک هزار و ۷۰۳ کیلوگرم مواد غذایی غیربهداشتی شامل انواع مواد خوراکی و آشامیدنی کشف و ضبط و پرونده متخلفان مورد رسیدگی قرار گرفت.
وی ادامه داد: این مواد پروتئینی خام و مواد غذایی طی فصل پاییز و با بازرسی از ۱۷۲ واحد صنفی در شهر رشت و شناسایی ۳۹ واحد متخلف کشف شده اند.
قشلاقی اظهار کرد: با توجه به اهمیت و حساسیت حوزه مواد غذایی و از آنجایی که استان گیلان از قطب های گردشگری کشور و مقصد بسیاری از گردشگران و مسافران است؛ طرح نظارت بر واحدهای پذیرایی از ابتدای امسال در اولویت های برنامه های تعزیرات گیلان با مشارکت دستگاه های مربوطه بوده است.

**تعطیلی داروخانه ای در رشت
مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان در ادامه از تعطیلی یک داروخانه به علت عرضه دارو در هنگام نبود مسئول فنی و کشف داروهای تاریخ مصرف گذشته در رشت خبر داد.
وی اظهار کرد: ضابطان این مرجع در بازرسی های خود مشاهده کردند که پرسنل داروخانه در غیاب مسئول فنی اقدام به عرضه دارو می کنند؛ همچنین مشاهده شد مقدار قابل توجهی داروی تاریخ مصرف گذشته به ارزش ریالی ۳۰۰ میلیون تومان در داروخانه موجود بود که با رسیدگی این پرونده، دستور پلمپ و تعطیلی واحدیاد شده صادر شد.
مطابق ماده ۱۵ قانون تعزیرات حکومتی در امور دارو ، عرضه و فروش دارو باید با حضور مسئول فنی انجام شود و تخلف از آن، جرم بوده و محل مذکور بلافاصله تعطیل می شود.
خبرنگار: مریم سلیمانی** انتشار دهنده:کبیری
۷۲۹۶/۲۰۰۷

انتهای پیام /*



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 10784 بازدید

بازدید دیروز: 12672 بازدید

بازدید کل : 1644127 بازدید

افراد آنلاین: 3 نفر