شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۳۵
 |  6/ دی/ 1396 - 9:37
  |   نظرات: بدون نظر
87 بازدید بازدید

رییس قوه قضاییه: مشکلات سیستم قضایی استان ایلام بررسی می شود


به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت الله صادق آملی لاریجانی صبح امروز چهارشنبه در بدو ورود به فرودگاه شهدای ایلام در جمع خبرنگاران گفت: در این سفر ۲ روزه تلاش خواهیم کرد کاستی ها و نارسایی های مجموعه قضایی استان در حوزه ها مختلف و کارایی بیشتر این مجموعه جهت خدمت رسانی به مردم مورد بررسی قرار گیرد.
رییس قوه قضاییه با بیان اینکه تلاش می کنیم در حد ممکن مشکلات قضایی استان ایلام را برطرف کنیم، افزود: در این سفر علاوه بر بررسی وضعیت قضایی استان، با اقشار مختلف مردم از جمله خانواده های شهدا و ایثارگران، نخبگان، مجموعه قضایی و روحانیون دیدار خواهیم داشت.
آملی لاریجانی، شرکت در نشست شورای اداری ایلام را از دیگر برنامه های کاری خود در سفر به استان بیان کرد و یادآور شد: در نشست شورای اداری تلاش خواهیم کرد هماهنگی بیشتری با مجموعه دستگاه های اجرایی استان به منظور رفع مشکلات و تسهیل در رفع پرونده های قضایی مردم داشته باشیم.
رییس قوه قضاییه تاکید کرد: سفر به استان ایلام با سفر به استان کرمانشاه و بازدید از مناطق زلزله زده این استان همراه شد تا از نزدیک در جریان امداد رسانی به مردم زلزله زده این استان قرار گیریم.
آملی لاریجانی ابراز امیدواری کرد: این سفر منشا خیر و برکت برای مردم استان ایلام باشد.
خبرنگاران: حسن کهزادیان** فرهاد فرامرزی**انتشار دهنده: شهریار حیدری فر
۶۱۱۹/۳۰۳۲/۶۰۳۴

انتهای پیام /*



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 12467 بازدید

بازدید دیروز: 12672 بازدید

بازدید کل : 1645810 بازدید

افراد آنلاین: 3 نفر