دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۱۷
 |  6/ دی/ 1396 - 12:38
  |   نظرات: بدون نظر
63 بازدید بازدید

دستگاه قضایی برای مجازات سارقان جدیت دارد


دادستان عمومی و انقلاب قزوین:

دستگاه قضایی برای مجازات سارقان جدیت دارد

دادستان عمومی و انقلاب قزوین گفت: دستگاه قضایی برای مجازات سارقان آمادگی کامل و جدیت دارد، ولی لازم است مردم نیز به توصیه‌های پیشگیرانه نیروی انتظامی توجه کنند.

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی در نشست مشترک با فرماندهی انتظامی استان قزوین با تقدیر از فعالیت‌های این نیرو اظهار کرد: حضور پررنگ نیروی انتظامی در استان قزوین نعمتی است.

وی ادامه داد: نقش نیروی انتظامی در خیلی از مسائل استان برجسته است؛ چرا که این نیرو در عرصه‌های مختلف حضور دارد و سختی‌ها را تحمل می‌کند به‌ طوری‌که در جرائم خاص و خشن شاهد کاهش جرائم هستیم.

دادستان عمومی و انقلاب قزوین اضافه کرد: این کاهش جرائم توفیقی است که نباید به این حد قانع بود و بدان بسنده کرد؛ چرا که این کاهش باید استمرار یابد و همه می‌دانیم که کاهش در جرائم افزایش در امنیت جامعه را رقم می‌زند.

وی تصریح کرد: در مجموع طی ۹ ماهه گذشته شاهد کاهش سرقت‌های مختلف هستیمف در این میان اگر میزان کاهش برخی از سرقت‌ها به سایر سرقت‌ها کمتر است، باید اطلاع‌رسانی لازم صورت گیرد تا شاهد افزایش هرچه بیشتر در کاهش سرقت‌ها باشیم.

صادقی نیارکی خاطرنشان کرد: قطع یقین دستگاه قضایی در مواردی که سارقان مشمول حد شرعی باشند برای صدور حکم و اجرای حد شرعی آمادگی دارد.

وی اعلام کرد: دستگاه قضایی برای مجازات سارقان آمادگی کامل و جدیت دارد ولی لازم است مردم نیز به توصیه‌های پیشگیرانه نیروی انتظامی توجه کنند.

دادستان عمومی و انقلاب قزوین گفت: همه باید تلاش کنند و همه ما باید کمک کنیم و با انگیزه بیشتر باید سعی شود تا شاهد عملکرد بهتر از گذشته و خدمت‌رسانی والاتری به مردم باشیم.

انتهای پیام



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 13127 بازدید

بازدید دیروز: 23599 بازدید

بازدید کل : 2038331 بازدید

افراد آنلاین: 4 نفر