یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۰۱
 |  6/ دی/ 1396 - 3:37
  |   نظرات: بدون نظر
35 بازدید بازدید

بصیرت مردم در ۹ دی کشور را از یک بلیه بزرگ نجات داد


رییس دیوان عدالت اداری:

بصیرت مردم در ۹ دی کشور را از یک بلیه بزرگ نجات داد

حجت الاسلام و المسلمین بهرامی با اشاره به اهمیت حماسه ۹ دی آن را محصول آگاهی و بصیرت ملت دانست که باعث نجات کشور از یک بلیه بزرگ شد.

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام و المسلمین بهرامی رئیس دیوان عدالت اداری در نطق پیش از دستور جلسه هیات عمومی با اشاره به حضور پرشکوه همه ملت در نهم دی سال ۸۸، آن را بسیار حساس و با اهمیت قلمداد کرد و گفت: فتنه‌ای که در سال ۸۸ ایجاد شده بود و مدتی هم ادامه داشت و دشمنان قسم خورده ملت ایران هم با جد و جهد از آن پشتیبانی می کردند، با آگاهی، تشخیص و بصیرت مردم و با حضور به موقع آنها در صحنه ناتمام ماند و مردم بساط فتنه گران را جمع کردند.

وی در ادامه نهم دی را روز بسیار مهمی در تاریخ ملت ایران دانست که حضور آگاهانه مردم در آن روز، کشور را از یک بلیه بزرگ نجات داد.
 
بهرامی نهم دی را اتمام حجت ملت با بدخواهان و دشمنان دانست و گفت: ملت در نهم دی نشان دادند که بر سر اصول و ارزش های انقلاب با کسی تعارف ندارند.
 
رییس دیوان عدالت اداری در پایان تصریح کرد: در تاریخ در زندگی فردی و اجتماعی هر انسان و هر اجتماعی مقاطعی هست که اگر تصمیم درستی در قبال رخدادها و حوادث اتخاذ نشود، خسران و صدمات بزرگی به فرد و جامعه وارد می‌شود و حتی ممکن است باعث شود که ملت دیگر نتواند به اوضاع مسلط شود. مردم ایران در نهم دی نشان دادند که در چنین مقاطعی قادرند با تکیه بر بصیرت خود، بهترین تصمیم را بگیرند.

انتهای پیام



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 2753 بازدید

بازدید دیروز: 23599 بازدید

بازدید کل : 2027957 بازدید

افراد آنلاین: 4 نفر