دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۱۷
 |  6/ دی/ 1396 - 12:04
  |   نظرات: بدون نظر
61 بازدید بازدید

امیدوارم روز به روز به سمت استقلال وکلا حرکت کنیم


معاون حقوقی و امور مجلس وزارت دادگستری:

امیدوارم روز به روز به سمت استقلال وکلا حرکت کنیم

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت دادگستری به دستور وزیر دادگستری به استان خوزستان سفر کرد و با استقبال استاندار خوزستان و تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی وارد این استان شد.

به گزارش ایسنا، قره سیدرومیانی در بیست و نهمین اجلاس اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری ایران (اسکودا) در اهواز گفت: وزارت دادگستری حنجره واحدی ایجاد کرده که بتواند در حوزه های ملی و بین المللی در قالب لوایح و طرح‌ها منتقل کننده صدای اهالی قضا و وکالت باشد.

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت دادگستری با ابلاغ سلام ویژه وزیر دادگستری به برگزارکنندگان و مدعوین این اجلاس گفت: جلسه‌ای اخیرا بعد از ده‌ها سال در وزارت دادگستری با حضور کانون و اتحادیه وکلا برگزار شد که در آن جلسه وکلا اعلام کردند که طبق بررسی‌های‌شان به حدود ۲۵ مورد و دغدغه رسیدند که نیاز است در رابطه با آنها تدبیر کنیم.

وی افزود: دولت تدبیر و امید دولتی حقوقی است و در راستای منویات مقام معظم رهبری و تدبیر ریاست جمهور، این نورافکن‌ها را باید روشن کرد که آگاهی بخشی کاملی انجام دهد.

معاون امور مجلس و حقوقی وزیر دادگستری گفت: وکلا می‌توانند در حوزه قضایی همانند نورافکن، آگاهی بخشی و روشنی بخش باشند.

سرپرست معاونت حقوق مالکیت فکری گفت: ما در وزارت دادگستری آماده شنیدن نظرات همه دوستان هستیم و وزیر محترم دادگستری نیز بسیار به این مورد تاکید دارند.

قره سیدرومیانی عنوان کرد: در وزارت دادگستری کارگروهی را با نظر و همکاری معاونت حقوقی ریاست جمهوری در حال راه اندازی هستیم.

وی در پایان گفت: امیدوارم روز به روز به سمت استقلال وکلا حرکت کنیم.

انتهای پیام



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 17716 بازدید

بازدید دیروز: 23599 بازدید

بازدید کل : 2042920 بازدید

افراد آنلاین: 5 نفر