پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۵۳
 |  6/ دی/ 1396 - 6:02
  |   نظرات: بدون نظر
121 بازدید بازدید

آیت الله آملی لاریجانی: دشمن از اقتدار قوه قضاییه می ترسد


به گزارش خبرنگار اعزامی ایرنا، آیت الله آملی لاریجانی روز چهارشنبه در دیدار قضات و کارکنان دستگاه قضایی ایلام اظهار داشت: قوه قضاییه در فتنه ۸۸ با تمام قامت و اقتدار ایستاد و اگر بنا باشد اجرای قانون تنها برای افراد ضعیف جامعه باشد این اجرای عدالت نیست.
وی افزود: متاسفانه عده ای می خواهند با فریب کاری مساله پاسخگویی به قانون و دستگاه قضایی را به سمتی ببرند که رسیدگی های قضایی را به سمت پرده پوشی و جلوگیری رسیدگی قضایی ببرند.
آملی لاریجانی ادامه داد: اگر قوه قضاییه بخواهد به وظایف خود عمل کند چاره ندارد که در میدان این نبرد با صلابت و اقتدار بایستد و قانون را اجرا کند.
وی با تشکر از بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار مسئولان و اعضای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سراسر کشور، گفت: عده ای به دنبال سیاه نمایی در بخش اجرائیات و قوه قضاییه هستند در حالی که دستگاه قضایی با هزاران پرونده قضایی در حال خدمت رسانی به مردم است.
رئییس دستگاه قضا با بیان این که کار دشمن تخریب این قوه است، افزود: دشمن می داند اگر قوه قضاییه دارای استقلال و اقتدار باشد می تواند جلوی نفوذهای دشمن و خرابکاری را بگیرد و برای همین آنها می خواهند مسئولین قوه قضاییه و کارهای آنان را که بر اساس قانون انجام می شود به زیر سوال ببرند و متاسفانه در داخل هم افرادی متاسفانه آب به داخل دشمن بریزند.
به گزارش ایرنا، آیت‌الله آملی لاریجانی روزگذشته (سه شنبه) به استان کرمانشاه سفر و از مناطق زلزله زده دیدن کرد؛ آیت الله آملی لاریجانی همچنین دیروز در بازدید از منطقه زلزله زده سرپل ذهاب که حدود ۴ ساعت به طول انجامید، به صورت مستقیم با برخی ساکنان محله فولادی سرپل ذهاب که در جریان زلزله ۲۱ آبان بیشترین خسارت را دیده است، گفت و گو کرد.
رئیس قوه قضائیه به همراه مقامات عالی قضایی در ادامه سفر استانی خود صبح امروز وارد ایلام و مورد استقبال مسئولان استانی قرار گرفت.
ادامه دارد …
خبرنگاران: سمانه زین العابدین * حسن حیدری * انتشار: حسین فتح الهی

انتهای پیام /*



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 5478 بازدید

بازدید دیروز: 15786 بازدید

بازدید کل : 1843882 بازدید

افراد آنلاین: 3 نفر