چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۰۲
 |  5/ دی/ 1396 - 10:49
  |   نظرات: بدون نظر
56 بازدید بازدید

۹۸ درصد از ۱۲ هزار پرونده وارده به محاکم قضایی گالیکش مختومه شد


عباس آریانپور روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تعداد پرونده های وارده در ۹ ماهه امسال به محاکم قضایی گالیکش در موضوعات مختلف از ۱۱ تا ۲۳ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش داشته است.
وی گفت: علاوه بر کاهش پرونده های وارده درسال جاری، درمجموع تعداد مراجعین به حوزه قضایی گالیکش در ۹ ماه گذشته و درمقایسه با مدت مشابه سال قبل نیز سه درصد کاهش داشته است.
آریانپور باقدردانی از تلاش های پرسنل اداری و قضات محاکم قضایی گالیکش، اضافه کرد: در حوزه کیفری بیشترین پرونده ها مربوط به سرقت، توهین و سوانح رانندگی و درحوزه حقوقی نیز بیشترین پرونده ها مربوط به مطالبه وجه و دعاوی خانوادگی بوده است.
وی همچنین با اشاره به پرونده های وارده به محاکم شورای حل اختلاف گالیکش نیز گفت: از مجموع سه هزارو ۸۸۳ پرونده وارده به محاکم این شورا در ۹ ماه گذشته، تعداد سه هزارو ۶۷۲ پرونده مختومه شده است.
رئیس دادگستری گالیکش ادامه داد: با تلاش های انجام شده توسط پرسنل اداری و قضایی شوراهای حل اختلاف این شهرستان در ۹ ماه گذشته و از مجموع پرونده های وارده یک هزارو ۲۵۲ پرونده (معادل ۳۴ درصد پرنده ها) منجر به صلح و سازش طرفین شد.
شهرستان گالیکش با افزون بر ۶۳ هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است.
۱۸۶۰/۷۴۸۱/
‌خبرنگار : یحیی فارسیانی ** انتشار دهنده: تاج محمد شیری

انتهای پیام /*



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 13605 بازدید

بازدید دیروز: 16919 بازدید

بازدید کل : 1836223 بازدید

افراد آنلاین: 6 نفر