شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۰۷
 |  5/ دی/ 1396 - 8:42
  |   نظرات: بدون نظر
77 بازدید بازدید

۲۵۶زندانی جرایم غیرعمد در استان اردبیل اززندان آزاد شدند


به گزارش ایرنا، یوسف خدادادی روز سه شنبه دربیست چهارمین جلسه نمایندگی ستاددیه ی استان اردبیل افزود:هفت نفراز این زندانیان آزاد شده زن و ۲۵۸نفر مرد بودند.
وی با اشاره به تفکیک نوع محکومیت این افراد بیان کرد: ۲۰۵نفر از این افراد به دلایل مالی ، هشت نفر دیه تصادفات رانندگی و ۵۲ نفر به خاطر مهریه در زندان های استان تحمل حبس می کردند که با همت خیران استانی و مساعدت ستاددیه کشور و استان از زندان آزاد و به کانون گرم خانواده باز گشتند.
وی همچنین نیات خیر شکات زندانیان جرایم غیر عمد را با ارزش و ستودنی ذکر کرد و گفت: شاکیان پرونده های زندانیان جرایم غیرعمد امسال با گذشت قسمتی از حق خودبه مبلغ ۴۸میلیاردو ۳۹۵میلیون ریال تاثیر به سزایی در آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد داشتند.
خدادادی نقش فرهنگ سازی و آگاهی بخشی در جهت تشویق و گرایش خیران استان به مشارکت در کمک به زندانیان جرایم غیر عمد را مهم و تأثیرگذار بیان کرد و افزود: ستاد دیه استان در صورت افزایش توانمندی مالی و ارتقای شاخص های جذب مشارکت های مردمی قادر خواهد بود با سرعت عمل بیشتری زمینه آزادی زندانیان نیازمند جرایم غیر عمد را فراهم نماید .
او اضافه کرد: افزایش جمعیت زندانیان جرایم غیر عمد زیبنده جامعه اسلامی نمی باشد و باید برنامه ریزی ها طوری انجام شود که افراد مستحق در اولویت قرار گیرند تا زمینه ی آزاد سازی آنها تسریع یابد.
انتظار می رود ستاد دیه استان با پشتیبانی مستمر خیران و مسوولان استانی و کمک زمینه آزادی ۱۰۰ نفر از زندانیان نیازمند جرایم غیر عمد را تاپایان سال ۹۶ فراهم سازد.
خبرنگار: گیتی طالبی ** انتشار دهنده : سیفعلی موسی زاده
۶۰۱۶/۶۰۱۸

انتهای پیام /*



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 11065 بازدید

بازدید دیروز: 12672 بازدید

بازدید کل : 1644408 بازدید

افراد آنلاین: 3 نفر