پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۳۹
 |  5/ دی/ 1396 - 12:06
  |   نظرات: بدون نظر
106 بازدید بازدید

محکومیت ریالی قاچاق کالا و ارز در بیله سوار ۲۳۲ درصد افزایش یافت


به گزارش ایرنا ، آرام حلیم روز سه شنبه در آئین معارفه رئیس تعزیرات حکومتی شهرستان بیله سوار افزود: در ۹ ماه امسال ۱۲۷ پرونده قاچاق در تعزیرات حکومتی این شهرستان وارد شده که متخلفان به ۹ میلیارد و ۶۹۸ میلیون ریال محکوم شدند.
وی تعداد پرونده های قاچاق این شهرستان در سال گذشته را ۸۱ فقره به ارزش ۲ میلیارد و ۷۵۵ میلیون ریال اعلام کرد.
فرماندار بیله سوار با اشاره به ثبت ۷۰ پرونده قاچاق کالا و ارز در گمرک بیله سوار در سال جاری ارزش ریالی این پرونده ها را ۳۱ میلیارد و ۹۴۹ میلیون ریال عنوان کرد.
وی گفت: امسال ۲میلیون و ۵۵۰ هزار نخ انواع سیگار قاچاق ، یک هزار و ۳۰۰ قلم انواع وسایل آرایشی قاچاق ، حدود هفت هزار و ۲۱۰ لیتر گازوئیل ، ۶۵ عدد لوازم جانبی ماهواره و ۱۱۵ ساعت مچی قاچاق توسط عوامل مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان کشف و ضبط شده است.
حلیم با اشاره به اینکه مبارزه با قاچاق کالای سلامت محور ، اولویت نخست نظارت و بازرسی است، افزود: کالاهای سلامت محور از جمله تجهیزات پزشکی ، لوازم آرایشی ، انواع خوراکی ‌ها و آشامیدنی‌ ها که به صورت غیرقانونی وارد سطح عرضه می‌شوند باید در اولویت کاری نظارت و بازرسی قرار گیرد.
وی اظهار کرد: یکی از مشخصه های فرهنگ سازی و مردمی کردن مبارزه با قاچاق کالا و ارز افزایش سطح آگاهی مردم با برگزاری کلاس های آموزشی ، توزیع بروشور و یا نصب بنر در سطح شهر و استفاده از ظرفیت تریبون های نماز جمعه است.
در این آئین احمد حسن‌پور به عنوان رئیس تعزیرات حکومتی شهرستان بیله‌سوار معرفی و از زحمات پنج ساله علی اروجی تجلیل شد.
خبرنگار: مینا میرقاسمی ** انتشار دهنده: عارف شیرزاد
۳۰۰۶/ ۱۲۵۷

انتهای پیام /*



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 5322 بازدید

بازدید دیروز: 15786 بازدید

بازدید کل : 1843726 بازدید

افراد آنلاین: 3 نفر