پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۳۵
 |  5/ دی/ 1396 - 11:22
  |   نظرات: بدون نظر
124 بازدید بازدید

سند سجلی شهید طیب قاسمپور در پارسیان رونمایی شد


به گزارش ایرنا، محمد عبداللهی رئیس اداره ثبت احوال پارسیان روز سه شنبه درحاشیه این مراسم افزود: این اقدام با توجه به رویکرد سازمان مبنی بر ایجاد گنجینه هویتی وبه منظور آشنایی نسل های کنونی و آینده از هویت شهدا، بزرگان، مشاهیر و بوده است.
وی ادامه داد: پارسال هم از سند سجلی شهید محمد بحری به عنوان نخستین شهید شهرستان رونمایی شد که با توجه به اینکه بزرگان و مفاخری که در این شهرستان در گذشته زندگی می کرده اند، در سال های آینده بتوانیم از سند سجلی آنها رونمایی کنیم.
وی یاد آور شد: رونمایی از اسناد سجلی شهدا و مفاخر، ضمن یک کار با اهمیت وارزشمند، موجب زنده نگه داشتن یاد و خاطره آنها می شود.
فرماندار پارسیان نیز با قدردانی از این اقدام با ارزش ثبت احوال، اظهار کرد: امنیت امروز کشور را مدیون خون این شهدا می دانیم و شهید قاسمپور نیز با سن و سال کم، در جبهه های حق علیه باطل شرکت کرد تا اقتدار نظام اسلامی را به رخ جهانیان بکشد.
محمد راد مهر افزود: کارکنان ثبت احوال برای ارائه آمارهای حیاتی کمک شایانی به برنامه ریزی کلان کشور ارائه می دهند لذا این افراد پاسداران مرزهای هویتی و تابعیتی کشور هستند.
در مراسم رونمایی از سند سجلی جوان شهید قاسمپور ، پدر شهید وجمعی از مسئولان شهرستان حضور داشتند.
شهید طیب قاسمپور متولد اول مرداد یک هزارو ۳۵۰شهرستان پارسیان بود که در سن ۱۵سالگی در بهمن ۶۵در پاسگاه زید شلمچه بدست مزدوران رژیم بعث عراق به شهادت رسید.
۷۱۹۱/۶۰۴۸
خبرنگار : ابراهیم بدیعی ** انتشار : خلیل تنیده

انتهای پیام /*



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 3326 بازدید

بازدید دیروز: 15786 بازدید

بازدید کل : 1841730 بازدید

افراد آنلاین: 4 نفر