یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۵۵
 |  5/ دی/ 1396 - 4:17
  |   نظرات: بدون نظر
56 بازدید بازدید

برگزاری نمایشگاه پایان‌نامه‌ها و مقاله‌های برتر حقوق شهروندی


در اولین کنگره علمی حقوق شهروندی انجام می‌شود

برگزاری نمایشگاه پایان‌نامه‌ها و مقاله‌های برتر حقوق شهروندی

در حاشیه برگزاری اولین کنگره علمی حقوق شهروندی با رویکرد فرهنگی در روز پنجشنبه هفته جاری نمایشگاه "پایان نامه‌های حقوق شهروندی و همچنین مقاله‌های برتر این حوزه در قالب پوستری" برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، دکتر سیدمحمد هاشمی دبیر علمی اولین کنگره حقوق شهروندی با اعلام اینکه اولین کنگره علمی حقوق شهروندی روز پنجشنبه هفته جاری هفتم دی ماه با حضور اعضای هیات علمی و دانشجویان و پژوهشگران حقوق شهروندی از سراسر کشور برگزار می‌شود، اظهار کرد: این کنگره پس از دو سال فعالیت علمی و پژوهشی با رویکرد فرهنگی در موضوعات حقوق شهروندی اقدام به برگزاری این کنگره علمی کرده است.

هاشمی  اظهار کرد: برگزاری بیش از ۳۰ نشست علمی تخصصی در ابعاد گوناگون حقوق شهروندی با حضور استادان صاحب نظر و نیز برگزاری جلسات بازخوانی منشور حقوق شهروندی با حضور برخی از اعضای تدوین کننده این سند و پژوهشگران حقوق شهروندی از مهمترین دستاوردهای علمی و کاربردی این دبیرخانه است.

به گفته وی در مراسم افتتاحیه اولین کنگره حقوق شهروندی علاوه بر رونمایی ۱۶ فصل از کتاب مجموعه مقالات حقوق شهروندی از نویسندگان پایان‌نامه‌های برتر در این حوزه نیز با اهداء تندیسی قدردانی خواهد شد.

دبیر علمی کنگره حقوق شهروندی تصریح کرد: همچنین در این اجلاس از رسانه‌های برتر و فعال در حوزه جریان سازی و نهادینه سازی حقوق شهروندی با اهدای لوح یادبودی تقدیر خواهد شد.

انتهای پیام



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 1537 بازدید

بازدید دیروز: 23599 بازدید

بازدید کل : 2026741 بازدید

افراد آنلاین: 4 نفر