جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۵۳
 |  4/ دی/ 1396 - 12:42
  |   نظرات: بدون نظر
44 بازدید بازدید

آزادی ۱۹۵ زندانی جرائم غیرعمد در همدان


یدالله روحانی منش روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: ۱۹۰ تن از زندانیان آزاد شده در سال جاری مرد و پنج تن از آنها زن بودند.
وی اضافه کرد: ۱۳۷ تن از زندانی مالی، ۳۲ زندانی مهریه، ۲۰ زندانی ناتوان در تامین دیه ناشی از سوانح رانندگی و حوادث کار و ۶ زندانی نفقه آزاد و به آغوش خانواده بازگشتند.
وی با بیان اینکه مجموع بدهی این تعداد زندانی حدود ۱۸۶ میلیارد و ۴۸۶ میلیون ریال بود اظهارکرد: ۷۹ میلیارد و ۵۳۱ میلیون ریال از این میزان بدهی توسط شاکیان پرونده بخشیده شد.
مدیرعامل ستاد دیه استان همدان افزود: شرکت های بیمه گر ۱۶ میلیارد و ۳۰۳ میلیون ریال از بدهی زندانیان جرائم غیرعمد را تامین کردند.
روحانی منش ادامه داد: همچنین ۱۵ میلیارد و ۱۸۵ میلیون ریال از بدهی زندانیان توسط صندوق تامین خسارت های بدنی تامین و به شاکیان پرداخت شد.
وی بیان کرد: کمتر از پنج میلیارد ریال از این میزان بدهی، نقدینگی و آورده محکومان جرائم غیر عمده بود و مابقی طلب شاکیان از طریق اعسار به تقسیط، کمک های پرداختی برای پرونده های دیه و مالی و تسهیلات اعطایی از سوی بانک های عامل تامین شد.
شماره حساب های ۰۱۰۶۳۲۹۵۵۵۰۰۱ سیبا بانک ملی، شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۱۹۹۵۳۰۷۱۲ بانک ملی، شماره حساب جام بانک ملت ۲۰۳۰۳۰۳۰۳۷ و شماره کارت بانک ملت ۶۱۰۴۳۳۷۷۷۰۱۱۵۱۸۴ به نام ستاد دیه استان همدان آماده دریافت کمک های مردمی افراد خیر و نیک اندیش است.
۷۵۲۶/۲۰۸۷
خبرنگار: علیرضا جهانگیری** انتشاردهنده: زهرا پیرنیا

انتهای پیام /*



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 13528 بازدید

بازدید دیروز: 14605 بازدید

بازدید کل : 1981916 بازدید

افراد آنلاین: 4 نفر