جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۳۸
 |  3/ دی/ 1396 - 8:46
  |   نظرات: بدون نظر
57 بازدید بازدید

اعلام خطر رئیس کل دادگستری کرمان درباره نامقاوم بودن ساختمان زندان زرند


به گزارش ایرنا، یدالله موحد شامگاه شنبه در ستاد مدیریت بحران استان کرمان با حضور معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور افزود: ساختمان های دادگستری و زندان کوهبنان و راور مقاوم سازی شده و در زلزله های اخیر نیز قضات و دستگاه های وابسته به قوه قضاییه با قوت وظایف خود را انجام داده اند و مشکلی نداشته ایم.
وی بیان کرد: انتظار داریم مصوبه قبلی ستاد مدیریت بحران با جدیت ادامه یابد و با بازسازی ساختمان دادگستری زرند، این مشکل را نیز برطرف کنیم.
وی بر توجه ویژه به زندان زرند نیز تاکید و خاطرنشان کرد: یکی از تبعات زلزله، متزلزل کردن نظم و امنیت است و اگر به زندان خسارت هایی وارد شود و زندانیان به منطقه وارد شوند نیز تبعات بیشتری را ایجاد می کند.
وی ادامه داد: لازم است که زندان جدیدی برای زرند ساخته شود و به فوریت سوله سازی برای انتقال زندانیان به این مکان نیز انجام شود.
معاون وزیر کشور و رئیس ستاد مدیریت بحران کشور و رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی روز شنبه وارد استان کرمان شدند.
معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ ریزی کشور پس از استقبال در فرودگاه بین المللی آیت الله هاشمی رفسنجانی کرمان، به اتفاق استاندار کرمان، رئیس مجمع نمایندگان استان و جمعی از مسئولان استان کرمان به شهرستان کوهبنان سفر کرد.
نوبخت در این سفر ضمن بازدید از خسارات وارده به مناطق زلزله زده و اسکان موقت مردم و گفت و گوی صمیمی با آنها، به کمپ ‌های امدادی جمعیت هلال احمر سرکشی کرد و روند امدادرسانی به مردم زلزله زده از جمله توزیع بیش از ۴۵۰ دستگاه چادر امدادی را مورد بررسی قرار داد.
زمین لرزه ای با بزرگی ۵٫۲ ریشتر ۳۰ آذر سال جاری روستای جور در شهرستان کوهبنان را لرزاند.
خبرنگار: سمیه حسن شاهی ** انتشار دهنده: نجمه حسنی*
۷۴۴۰/۳۰۲۹

انتهای پیام /*



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 8889 بازدید

بازدید دیروز: 14605 بازدید

بازدید کل : 1977277 بازدید

افراد آنلاین: 3 نفر