پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۱۲
 |  2/ دی/ 1396 - 9:48
  |   نظرات: بدون نظر
21 بازدید بازدید

متخلفان حوزه بهداشت و درمان در ایلام به ۲۷۲ میلیون ریال جریمه محکوم شدند


نعمت الله بیرانوند روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: طی ۹ ماه سال جاری ۱۶۰ پرونده در بخش بهداشت ، دارو و درمان در شعب تعزیرات حکومتی استان تشکیل شد که با تلاش مجموعه شعب رسیدگی به ۱۵۸ پرونده انجام و مختومه شدند.
وی افزود: در مجموع قضات رسیدگی کننده متخلفان این حوزه را در شعب بدوی به پرداخت ۲۷۲ میلیون و ۲۰۰۰ هزار ریال جریمه نقدی در حق صندوق دولت محکوم کرده اند.
مدیرکل تعزیرات حکومتی ایلام یادآور شد: واحد اجرای احکام این اداره کل نیز طی مدت یاد شده پذیرای ۱۱۵ پرونده در بخش بهداشت ، دارو و درمان بود که تاکنون ۱۱۳ پرونده در این واحد رسیدگی شده است.
بیرانوند تاکید کرد: از مجموع جرائم در نظر گرفته شده برای خاطیان در بخش اجرای احکام تاکنون ۱۸۷ میلیون و ۴۷۰ هزار ریال وصول شده است.
وی اضافه کرد: با توجه به حساسیت حوزه بهداشت و درمان و ارتباط تنگاتنگ با سلامت مردم نیروهای این سازمان با همکاری سایر ارگان های نظارتی نظارت دقیقی بر این حوزه دارند تا عرصه را برای فعالیت مجرمانه برخی افراد مسدود کنند تا سلامت شهروندان با مخاطره روبرو نشود.
وی تاکید کرد: چهار شعبه بدوی در ایلام و چهار شعبه نیز در شهرستان های سرابله، دهلران، دره شهر و مهران به تخلف های حوزه تعزیرات حکومتی رسیدگی می کنند و رسیدگی به پرونده ها واصله در شهرستان های ایوان و ملکشاهی در شعبه ایلام، شهرستان سیروان در شعبه سرابله و شهرستان های بدره و آبدانان نیز در شعبه دره شهر انجام می شود.
خبرنگار و منتشر کننده: حسن کهزادیان
۶۱۱۹

انتهای پیام /*



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 8502 بازدید

بازدید دیروز: 17432 بازدید

بازدید کل : 1723366 بازدید

افراد آنلاین: 3 نفر