جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۴۱
 |  2/ دی/ 1396 - 8:17
  |   نظرات: بدون نظر
83 بازدید بازدید

امام جمعه بندرعباس: هنر زندانیان باید از تولید به پول تبدیل شود


به گزارش ایرنا، آیت الله غلامعلی نعیم آبادی روز شنبه در جمع کارکنان اداره کل زندانهای هرمزگان افزود: باید نمایشگاه بزرگی ویژه کارهای دستی زندانیان از سوی اداره کل زندان ها برگزارشود تا زندانیان بتوانند هنرنمایی هایی که به واسطه حبس کسب می کنند را به فروش برسانند.
وی با اشاره به اینکه استان هرمزگان درعرضه کردن توانایی هایش ناتوان است، بیان داشت: هنر صنایع دستی هرمزگانی را باید به زندانیان و خانواده هایشان بیاموزید تا بعد از حبس زندگی خود را بچرخانند.
امام جمعه بندرعباس یاد آورشد: زندان باید با انگیزه تزریق ادب و فرهنگ با زندانی روبرو شود و خانواده زندانیان نیازمند نیز مورد حمایت قرار گیرند.
آیت الله نعیم آبادی خطاب به کارکنان زندان های هرمزگان گفت: در قانون حبس ضعف هایی داریم که باید آن را جبران کرد و در زمینه تولید بنده به شما کمک می کنم.
نماینده ولی فقیه در هرمزگان اذعان کرد: کار زندان ها از سخت ترین کارهاست و فشار روحی بالایی را باید تحمل کرد و اجر شما نیز مانند سختی کارتان زیاد است.
جوشکاری، برق ساختمان، خیاطی، لوله کشی، مکانیک، بنای ساختمان و تعمیر لوازم سرد کننده و صنایع دستی از جمله رشته هایی است که به مددجویان در زندان های هرمزگان آموزش داده می شود.
۷۱۹۵/۶۰۴۸
خبرنگار: رقیه غلامی زاده **انتشاردهنده: خلیل تنیده

* آگاهی از آخرین اخبار استان در کانال تلگرام ایرنا هرمزگان
* لینک جستجو کانال: irnabandarabas@
*ایمیل: irna.hormozgan@yahoo.com

انتهای پیام /*



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 6698 بازدید

بازدید دیروز: 14605 بازدید

بازدید کل : 1975086 بازدید

افراد آنلاین: 3 نفر