جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۳۴
 |  30/ آذر/ 1396 - 1:56
  |   نظرات: بدون نظر
97 بازدید بازدید

مصوبات کمیته قضایی حمایت از سرمایه گذاری استان اردبیل اجرایی شود


به گزارش ایرنا ، یوسف خدادادی روز پنجشنبه در جلسه کمیته حمایت قضایی از سرمایه گذاری استان اردبیل افزود: در جلسه های کمیته قضایی حمایت از سرمایه گذاری، صحبت های سرمایه گذاران و بانک ها شنیده شده و تصمیم ها در قالب مصوبه ای جمع بندی می شود اما به رغم این فعالیت ها، بخش مهمی از مصوبات این کمیته و حتی مصوبه های استانداری اجرا نمی شود.
او گفت: مصوبات کمیته قضایی باید اجرا شود و بانک ها و دستگاه ها نگاه بخشی و انتفاعی خود را کنار گذاشته و با نگاه استانی و کلان برای حل مشکلات حرکت کنند.
او اظهار کرد: کمیته حمایت قضایی از سرمایه گذاری استان نوعی استفاده از ظرفیت دستگاه قضا برای سرمایه گذاری است و اعضای این کمیته متانت و جایگاه خاصی به این کمیته داده اند.
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل ادامه داد: ریشه بیشتر جرایم به فقر، بیکاری برمی گردد و از این رو چنین جلساتی اهمیت می یابد و باید به تصمیم های گرفته شده احترام گذاشته شود چرا که اگر قرار باشد برای اجرای هر مصوبه کوچکی از مرکز استعلام شود، دیگر کارگروه ها و کمیته استانی از موضوعیت می افتند.
خدادادی بیان کرد: بیکاری منشاء بسیاری از آسیب های اجتماعی و جرائم از جمله خشونت، اعتیاد، طلاق، تکدی گری و سرقت است و بر این اساس دستگاه قضایی از سرمایه گذاران و کارآفرینان حمایت می کند.
وی با بیان اینکه تنها راهکار ایجاد اشتغال جذب سرمایه است، افزود: متاسفانه استان اردبیل در جذب سرمایه و سرمایه گذاران یکی از استان های ضعیف کشور است .
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل اظهار کرد: ایجاد اشتغال به تنهایی از عهده دولت خارج است و اگر مشارکت بخش خصوصی و سرمایه گذاری آنها نباشد گره اشتغال استان گشوده نمی شود.
وی مهم ترین مانع سرمایه گذاری در استان را نگاه منفی و تنگ نظرانه به سرمایه گذاران دانست و گفت: باید همه به سرمایه گذار نگاه مثبت داشته باشند تا آنها با رغبت در بخش های مختلف سرمایه گذاری کنند تا شاهد توسعه و پیشرفت منطقه باشیم.
در این جلسه مشکلات برخی از واحدهای تولیدی بررسی و نسبت به رفع آنها دستور لازم صادر شد.
خبرنگار: یعقوب شاددل ** انتشار دهنده: گیتی طالبی
۷۱۱۰/۶۰۱۸

انتهای پیام /*



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 9501 بازدید

بازدید دیروز: 14605 بازدید

بازدید کل : 1977889 بازدید

افراد آنلاین: 3 نفر