دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۵۳
 |  26/ آذر/ 1396 - 9:46
  |   نظرات: بدون نظر
52 بازدید بازدید

۲۰۰ زندانی غیرعمد استان مرکزی آزاد شدند


محمد حسن حسین بیگی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: از ابتدای سال جاری تا کنون ۲۵۰ زندانی غیرعمد در نقاط مختلف این استان به ستاد دیه معرفی شد که با بررسی پرونده های این افراد ۲۰۰ نفر از زندان آزاد شدند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۵۰ نفر افزایش داشته است.
وی ادامه داد: میزان جرایم این زندانیان ۱۱۰ میلیارد و ۳۷۴ میلیون ریال بود که از این مبلغ، ۶۵ میلیارد و ۴۱۰ میلیون ریال از سوی شاکیان به مجرمان بخشیده شد.
مدیر نمایندگی ستاد رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان نیازمند جرایم غیر عمد استان مرکزی اظهار کرد: هفت میلیارد ریال نیز از سوی مددجویان، ۲۲ میلیارد و ۹۳۰ میلیون ریال از سوی ستاد دیه استان و ۲۱ میلیارد و ۳۴۰ میلیون ریال نیز از سوی صندوق تامین خسارت بدنی و بیمه ها تامین شد.
وی بیان کرد: پرونده ۲۵ زندانی غیر عمد استان مرکزی نیز همچنان در حال بررسی است که زمینه آزادی این افراد نیز تا پایان امسال فراهم می شود.
حسین بیگی افزود: هم اینک ۱۹۱ مددجوی جرایم غیر عمد تصادف و دیه، مهریه و نفقه، بدهی مالی و غیر کلاهبرداری در زندان های استان مرکزی تحمل حبس می کنند.
شماره حساب ۰۲۱۶۲۶۸۶۸۷۰۰۱ و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۸۵۸۲۰۷ نزد بانک ملی ایران برای کمک های مردمی در آزاد سازی زندانیان جرایم غیرعمد دایر است.
۳۰۱۷/۳۰۷۵/ خبرنگار: مصطفی مجللی *** انتشار دهنده: حسین مهدی زاده

انتهای پیام /*



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 17363 بازدید

بازدید دیروز: 23599 بازدید

بازدید کل : 2042567 بازدید

افراد آنلاین: 4 نفر