پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۵۷
 |  25/ آذر/ 1396 - 3:48
  |   نظرات: بدون نظر
91 بازدید بازدید

اجرای طرح ویژه تعزیرات برای شب یلدا در تهران آغاز شد


محمد علی اسفنانی روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی ایرنا با اشاره به اقدامات این سازمان در کنترل بازار شب یلدا خاطرنشان کرد: تمرکز گشت های مشترک تعزیرات بر کنترل و نظارت بر دو محصول میوه و آجیل است؛ ضمن اینکه شیرینی شب یلدا نباید با تخلف برخی به کام مردم تلخ نشود.
وی اظهار کرد: سازمان تعزیرات حکومتی از طریق گشت های مشترک ، سعی بر نظارت و کنترل بازار شب یلدا دارد و طرح گشت ویژه شب یلدا به منظور نظارت بیشتر، اجرایی می‌شود.
وی افزود: نظارت تعزیرات به صورت گشت های محسوس و نامحسوس انجام می شود و شهروندان در صورت برخورد با هرگونه تخلف و گرانفروشی می توانند با مراجعه به سامانه ۱۳۵ و یا به صورت حضوری به شعب تعزیرات حکومتی شکایات خود را مطرح کنند.
اسفنانی خاطرنشان کرد: در گشت های مشترک تعزیرات، روسای شعب حضور دارند و در صورت وقوع تخلف، پرونده ، تشکیل و در همان محل پیگیری می شود.
این مقام مسئول اظهار کرد: اگر مواردی نیاز به بررسی بیشتر و طی کردن فرایند رسیدگی داشته باشد همان جا صورت جلسه و به شعبات مربوطه ارجاع می‌شود تا در زمان مقرر رسیدگی شود.
به گزارش ایرنا، بر اساس طرح سازمان تعزیرات حکومتی، گشت‌های مشترک تعزیرات حکومتی سراسر کشور از امروز (شنبه ۲۵ آذرماه) به مدت ۵ روز با همکاری بازرسان و نمایندگان دستگاه‌های حکومتی برگزار می‌شود. پیشگیری، نظارت و کنترل قیمت‌ها و برخورد با متخلفان و سودجویان بازار یلدا به ویژه عرضه میوه، گوشت، شیرینی و آجیل از اهداف این طرح است.
اجتمام**۳۲۲۹**۱۷۷۶
خبرنگار: حنانه شفیعی** انتشار:لیلا خطیب زاده
**آگاهی از آخرین اخبار اجتماعی و حوادث ایران و جهان در کانال تلگرام گروه اجتماعی ایرنا:
@irnaej
https://t.me/irnaej

انتهای پیام /*



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 10693 بازدید

بازدید دیروز: 15786 بازدید

بازدید کل : 1849097 بازدید

افراد آنلاین: 3 نفر