یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۵۳
 |  8/ آذر/ 1396 - 2:02
  |   نظرات: بدون نظر
141 بازدید بازدید

رفتار نامناسب با مردم از سوی کارکنان دستگاه قضایی پذیرفته نیست


رییس کل دادگستری گلستان تاکید کرد

رفتار نامناسب با مردم از سوی کارکنان دستگاه قضایی پذیرفته نیست

رییس کل دادگستری گلستان گفت: رفتار نامناسب با مردم از سوی کارکنان دستگاه قضایی در هر جایگاه و مقامی که باشند پذیرفته نیست.

به گزارش ایسنا، هادی هاشمیان که در ادامه بازدیدهای هفتگی خود به مینودشت و آزادشهر رفته است، اظهار کرد: می دانیم رسیدگی به تعداد زیاد پرونده ها به ویژه دعاوی که ماهیت اجتماعی و ناخوشایندی دارند، کار را برای همکاران ما دشوار می کند، اما نباید اجازه دهیم این مسائل بر رفتار ما با مردم اثر ناخوشایند بگذارد.

وی افزود: مردم در زمان گرفتاری و برای احقاق حقوق خود به دستگاه قضا مراجعه می‌کنند و وظیفه ماست با رسیدگی درست و رفتار مناسب، مرهمی بر زخم آنان باشیم.

هاشمیان در ادامه سخنان خود با اشاره به ابلاغ دستورالعمل ساماندهی پرونده های مسن به حوزه های قضایی از قضات خواست بررسی پرونده‌هایی که سال هاست در محاکم مانده اند و هنوز تعیین تکلیف نشده اند را در اولویت کار خود قرار دهند.

رییس کل دادگستری استان گلستان توجه بیشتر قضات به صدور آرای جایگزین حبس را خواستار شد و گفت: کاهش جمعیت کیفری زندان ها از برنامه های اصلی قوه قضاییه و مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است.

بازدید از زندان ها، حذف ابلاغ کاغذی، سرعت و کیفیت رسیدگی ها، مشارکت در برنامه های فرهنگی و صفوف نماز جماعت از دیگر مواردی بود که رئیس کل دادگستری استان در سخنان امروز خود از کارکنان خواست به آن توجه کنند.

انتهای پیام



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 12272 بازدید

بازدید دیروز: 17334 بازدید

بازدید کل : 2013877 بازدید

افراد آنلاین: 5 نفر