چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۲۵
 |  16/ آبان/ 1396 - 5:35
  |   نظرات: بدون نظر
52 بازدید بازدید

۳۲ ایستگاه ثابت درخواست اخذ کارت ملی هوشمند در خراسان شمالی فعال است


علی زاهدی نیا روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: از دیگر برنامه های در دست اقدام اداره کل ثبت احوال خراسان شمالی این است که با همکاری ادارات پست در شهرستان ها هشت ایستگاه سیار هم راه اندازی کند تا مجموع آنها به ۴۰ ایستگاه برسد.
وی از هم استانی ها درخواست کرد که در مهلت باقی مانده برای اخذ کارت ملی هوشمند اقدام کنند به علت اینکه کارت های ملی فعلی فقط تا پایان سال اعتبار دارد و دولت به هیچ وجه کارت ملی را تمدید اعتبار نمی کند.
زاهدی نیا گفت: اکنون ایستگاه های اخذ کارت ملی هوشمند در استانداری استان مستقر شده اند و در خواست تمام کارکنان اخذ شده است و با دانشگاه ها و اداره زندان هم برای انجام این کار مکاتبه شده است تا روند کار تسریع شود.
وی افزود: در ادارت کل استان، ادارات ثبت احوال شهرستان ها و بخش ها هم ایستگاه های اخذ کارت ملی هوشمند مستقر هستند و کارشان را به صورت ثابت انجام می دهند.
زاهدی نیا عنوان کرد: در خراسان شمالی ۶۲۷ هزار نفر، جمعیت بالای ۱۵ سال هستند که از این تعداد برای ۳۷۷ هزار نفر کارت هوشمند صادر شده است.
وی با بیان اینکه درخواست ۶۰درصد از جمعیت برای کارت ملی هوشمند اخذ شده است اظهارکرد: ۲۵۰ هزار نفر نیز هنوز کارت ملی هوشمند دریافت نکرده اند.
مدیرکل ثبت احوال خراسان شمالی گفت: حداکثر ظرف مدت ۱۵ روز کارت ملی هوشمند برای متقاضیان صادر می شود.
وی خاطرنشان کرد: مردم می توانند با مراجعه به سایت WWW.NCR.IR برای نوبت دهی اقدام کنند و بعد از اجرای این کار کد رهگیری از طریق سیستم دریافت می کنند سپس تاریخ و محل مراجعه راخود شخص تعیین می کند تا فرد در همان روز مراجعه کرده و تکمیل ثبت نام انجام می شود.
خراسان شمالی ۸۶۳ هزار نفر جمعیت دارد.
اخبار خراسان شمالی را در کانال تلگرامی اخبار ایرنا خراسان شمالی به نشانی ? @IRNABOJNURD پیگیری کنید.
ع/ ۶۰۴۲ انتشاردهنده: سیدحسین قدسی

انتهای پیام /*



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 14265 بازدید

بازدید دیروز: 14329 بازدید

بازدید کل : 1711697 بازدید

افراد آنلاین: 2 نفر