جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۰۷
 |  1/ آبان/ 1396 - 1:01
  |   نظرات: بدون نظر
88 بازدید بازدید

کارفرمایان بخش مروست شهرستان خاتم از جذب اتباع خارجی منع شدند


به گزارش روز دوشنبه دادگاه عمومی و انقلاب مروست، رئیس دادگاه این بخش در نشست شورای پیشگیری از وقوع جرم که با حضور مسئولان اجرایی شهرستان و بخش تشکیل شد، گفت:به کارگیری شهروندان خارجی ممنوع است، باید با اطلاع رسانی به کارفرمایان و کشاورزان به آنها فرصت کافی برای جذب نیروی بومی داده شود.
مرتضی حداد زاده از ارایه مهلت قانونی برای اجرایی کردن قانون منع به کار گیری اتباع بیگانه خبر داد و تصریح کرد: پس از اتمام مهلت باید نسبت به جمع آوری و طرد اتباع بیگانه غیر مجاز اقدام و با کارفرمایان خاطی برخورد شود.
وی تهیه بانک اطلاعاتی در مورد اتباع بیگانه را با همکاری مرکز بهداشت و درمان، شورای اسلامی شهر و اداره کار و امور اجتماعی شهرستان خاتم خواستار شد.
وی اظهار کرد: با شناسایی افرادی که در شهر اقدام به اجاره منزل مسکونی خود به شهروندان بیگانه غیرمجاز می کنند، هشدار لازم توسط مرکز بهداشت و درمان،شورای اسلامی شهر و شهرداری داده شود.
این مقام قضایی به تشکیل تیم گشت مشترک و برخورد با کارفرمایانی که از اتباع خارجی در کارهای کشاورزی استفاده می کنند، اشاره کرد و گفت: این تیم با همکاری اداره کار و امور اجتماعی شهرستان ،ماموران انتظامی و بخشداری تشکیل می شود و به رصد دقیق حضور اتباع بیگانه در شهرستان خواهند پرداخت.
وی در ادامه با اشاره به اجرای طرح قاضی مدرسه در سال تحصیلی جاری اشاره کرد و یادآور شد: با هماهنگی مدیران مدارس و اولیا دانش آموزان در سال تحصیلی جدید برای ارایه برنامه های طرح یاد شده با همکاری اداره آموزش و پرورش اقدام خواهد شد.
رئیس دادگاه عمومی و انقلاب بخش مروست تاکید کرد: آموزش همگانی و ارتقای آگاهی های عمومی و حقوقی آحاد جامعه امری ضروری است که در این خصوص با همکاری حوزه مقاومت بسیج، شورای اسلامی و بخشداری برنامه هایی تدوین و اجرا خواهد شد.
۷۵۳۴*۲۰۴۷* خبرنگار: شهلا حیدری** انتشار- عباسقلی اشکورجیری

انتهای پیام /*



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 19635 بازدید

بازدید دیروز: 14175 بازدید

بازدید کل : 1748674 بازدید

افراد آنلاین: 2 نفر