جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۴۱
 |  1/ آبان/ 1396 - 12:27
  |   نظرات: بدون نظر
54 بازدید بازدید

دستگیری باند کلاهبرداران میلیاردی در خراسان شمالی


به گزارش ایرنا، سردار علیرضا مظاهری اظهار کرد: در پی اعلام ۱۴ مورد شکایت مبنی بر اینکه افرادی با ترفندهای مختلف از شهروندان کلاهبرداری کرده‌اند، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی استان قرار گرفت.
وی با بیان اینکه متهمان با ترفندهایی از قبیل فروش ملک و خودرو اقدام به کلاهبرداری می‌کردند، تصریح کرد: ماموران با انجام اقدامات پلیسی و بررسی اظهارات شاکیان پرونده، موفق به شناسایی محل اختفای کلاهبرداران شدند که در نهایت در یک عملیات ضربتی آنها را دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی خراسان ‌شمالی خاطر نشان کرد: در این عملیات ۱۴ متهم دستگیر که در بازجویی از آنها به چهارده مورد کلاهبرداری به ارزش هشت میلیارد و ۸۹۰ میلیون ریال اعتراف کردند که برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

* پایان کار باند سارقان حرفه ای با ۲۰ فقره سرقت
جانشین فرمانده انتظامی خراسان شمالی نیز از دستگیری باند پنج نفره سارقان حرفه ای با ۲۰ فقره سرقت در بجنورد خبر داد.
سرهنگ حسین بدری گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت در بجنورد، اکیپی از ماموران این فرماندهی موضوع را با جدیت در دستور کار خود قرار دادند.
وی افزود: مأموران با انجام یک سری اقدامات اطلاعاتی و پلیسی موفق به شناسایی و دستگیری پنج سارق حرفه ای شدند.
جانشین فرمانده انتظامی خراسان شمالی با بیان اینکه متهمان در بازجویی ها به ۲۰ فقره سرقت اعتراف کردند، بیان داشت: سرقت از منزل، اماکن خصوصی، اتومبیل، داخل خودرو، احشام و سایر از جمله این سرقت ها بود.
سرهنگ بدری با اشاره به اینکه تعدادی از اموال مسروقه کشف شده به مالباختگان تحویل داده شد، تصریح کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.
وی از شهروندان خواست ضمن رعایت نکات امنیتی منزل، خودرو و محل کسب خود را به تجهیزات امنیتی مجهز کنند و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را از طریق مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.
اخبار خراسان شمالی را در کانال تلگرامی اخبار ایرنا خراسان شمالی به نشانی ? @IRNABOJNURD پیگیری کنید.
۷۱۸۵ / ۶۰۴۲ خبرنگار: کبری علی آبادی** انتشاردهنده: سیدحسین قدسی

انتهای پیام /*



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 993 بازدید

بازدید دیروز: 20891 بازدید

بازدید کل : 1750923 بازدید

افراد آنلاین: 1 نفر