شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۲۴
 |  1/ آبان/ 1396 - 1:15
  |   نظرات: بدون نظر
71 بازدید بازدید

دادسرا اورژانس دستگاه قضایی است


به گزارش روز دوشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان قزوین، حجت الاسلام و المسلمین نورالله قدرتی در بازدید از دادسرای مرکز استان اظهار کرد: باید در مجموعه دادسرا همیشه آماده و مهیا بود چون برخلاف آنچه که باید باشد هنوز به دادسرا به عنوان یک کار اداری نگاه نمی شود.
رئیس کل دادگستری استان قزوین، پست های دنیوی را امانت دینی دانست و اضافه کرد: از فرصت ایجاد شده در دستگاه قضایی برای خدمت رسانی به مردم باید به خوبی استفاده کرد تا محبوب ترین انسان در پیشگاه الهی باشیم.
حجت الاسلام قدرتی اظهار کرد: قاضی همانند طبیب است و باید با دلسوزی و تلاش به گرفتاری مراجعه کنندگان رسیدگی کند.
رئیس کل دادگستری استان قزوین خاطرنشان کرد: باید از همه امکانات برای خدمت به مردم استفاده کنیم، چون مردمی که به دستگاه قضایی مراجعه می کنند به ناچار و تنها برای احقاق حق آمده اند و از این رو باید نوع ارائه خدمت ما متفاوت باشد.
وی اظهار کرد: باید سعی کرد در کنار قوانین خشک، نوع رفتار خود با مردم را توام با رافت اسلامی و خدمت یک کارگزار نظام اسلامی منطبق بسازیم.
حجت الاسلام قدرتی در پایان یادآور شد: مراقبت در کار یکی از مسائلی است که باید همواره مورد توجه ما باشد و این توجه و مراقبت باید در ابعاد مختلف ظهور و بروز داشته باشد.
۶۱۰۱*۳۰۱۳
خبرنگار:هادی درزی رامندی**انتشار دهنده: رضا اولادی

انتهای پیام /*



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 3275 بازدید

بازدید دیروز: 20891 بازدید

بازدید کل : 1753205 بازدید

افراد آنلاین: 3 نفر