یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۴۸
 |  30/ مهر/ 1396 - 4:57
  |   نظرات: بدون نظر
49 بازدید بازدید

کمیسیون اجتماعی لایحه مجازات‌های اجتماعی جایگزین زندان را تصویب کرد


کمیسیون اجتماعی لایحه مجازات‌های اجتماعی جایگزین زندان را تصویب کرد

اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در جلسه عصر امروز خود لایحه مجازات‌های اجتماعی جایگزین زندان را بررسی و تصویب کردند.

محمدرضا بادامچی در گفت‌وگو با ایسنا با بیان این مطلب، اظهار کرد: لایحه مذکور از سال ۹۱ در مجلس باقی مانده بود و اخیرا طی نامه‌ای که معاون اول رییس‌جمهور نوشته بودند این موضوع در دستور کار قرار گرفته و کمیسیون اجتماعی آن را مورد بررسی قرار داد.

وی افزود: بنابراین لایحه مجازات‌های اجتماعی جایگزین زندان در این کمیسیون به تصویب رسیده و به صحن علنی مجلس جهت بررسی ارجاع می‌شود.

نایب رییس کمیسیون اجتماعی همچنین بیان کرد: طرح دو فوریتی اصلاح قانون استخدام مهندسین ناظر تولیدات کشاورزی نیز در این کمیسیون مورد بررسی قرار گرفت و با توجه به اینکه بر اساس قانون باید ۱۰ هزار نفر استخدام می‌شدند و این کار به طور کامل انجام نشده دیوان محاسبات به آن ایراد گرفته بود که در کمیسیون اجتماعی مصوب شد تا سال ۹۷ این کار انجام شود.

نماینده مردم تهران در مجلس بیان کرد: طرح افزایش حوزه‌های انتخابیه و تعداد نمایندگان آنها نیز در این کمیسیون بررسی و نظرات و پیشنهادات به کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور به عنوان کمیسیون اصلی ارائه شد.

وی در پایان بیان کرد: طرح تامین اجتماعی همگانی نیز در دستور کار کمیسیون قرار داشت که کلیات آن به تصویب رسید و مقرر گردید تا کارگروهی آن را بررسی و نتیجه را اعلام کند.

انتهای پیام



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 16087 بازدید

بازدید دیروز: 17334 بازدید

بازدید کل : 2017692 بازدید

افراد آنلاین: 4 نفر