یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۰۶
 |  25/ مهر/ 1396 - 2:24
  |   نظرات: بدون نظر
102 بازدید بازدید

وکیل حمید بقایی : کیفرخواست برای اصلاح به دادسرا برمی گردد


به گزارش خبرنگار قضایی ایرنا، سیدعلی اصغر حسینی روز سه شنبه در حاشیه نخستین جلسه دادگاه حمید بقایی معاون اجرایی دولت دهم با حضور در جمع خبرنگاران افزود: جلسه نخست امروز برگزار شد و از نظر ما کیفرخواست ایرادات شکلی متعددی داشت و در روند رسیدگی در دادسرا هم ایراداتی داشته که این ایرادات را مطرح کردیم.
وی با بیان اینکه دادگاه هم ایرادات را پذیرفت، اضافه کرد: از نظر دادگاه هم پرونده در دادسرا ایرادات فراوانی داشت و قرار بود جلسه، تجدید شود و نماینده دادسرا در جلسه باید حاضر شود و توضیح دهد.
به گفته حسینی احتمالا کیفرخواست برای اصلاح به دادسرا بر می گردد.
وکیل حمید بقایی موارد اتهامی را همان مواردی اعلام کرد که قبلا هم مطرح شده و گفت: اتهامات عمدتا مالی و بیشتر در حد تخلف است.
وی ادامه داد: برای همه موارد اتهامی دفاعیات داریم که بعد از اصلاح شدن کیفرخواست دفاعیات را ارایه خواهیم کرد.
نخستین جلسه رسیدگی به اتهامات حمید بقایی معاون اجرایی دولت دهم صبح امروز در شعبه ١٠٥٧ دادگاه کیفری ٢ استان تهران برگزار شد.
علی اکبر جوانفکر مشاور محمود احمدی نژاد به همراه وکلای بقایی در این جلسه دادگاه حضور داشتند اما از شخص محمود احمدی نژاد خبری نشد.
به گزارش ایرنا، محسنی اژه ای سخنگوی قوه قضائیه در صدو چهاردهمین نشست خبری اتهامات بقایی را تصرف غیرمجاز، اختلاس و تبانی اعلام کرده و گفته بود، حتی در بازجویی اولیه اتهام دیگر مطرح شد که ٢ میلیون یورو وجه نقد بدون ثبت و ضبط رسمی در اختیار این متهم قرار گرفته و قرار بود به فرد دیگری بدهد.
حسینی پیشتر اعلام کرده بود در این جلسه دادگاه به شکایات سازمان بازرسی کل کشور، دیوان محاسبات و دادستانی تهران رسیدگی خواهد شد.
اجتمام**٧٣٢٩ ** ۱۴۱۸
خبرنگار: لیلا اسماعیل نژاد ** ناشر : مریم برزآبادی

انتهای پیام /*



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 8083 بازدید

بازدید دیروز: 18764 بازدید

بازدید کل : 1776777 بازدید

افراد آنلاین: 3 نفر