شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۲۲
سرویس: مقالات
 |  25/ مهر/ 1396 - 9:21
  |   نظرات: بدون نظر
82 بازدید بازدید

شاهپور هادیزاده شهردار آبدانان شد


سید حرمت الله موسوی مقدم روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: از ۱۰ فردی که بعنوان گزینه های واجد شرایط تصدی پست شهرداری آبدانان به اعضای شورای شهر معرفی شده بودند، پس از طی یک فرایند علمی و منطبق بر اسلوب های معتبر اداری ۲ نفر از آنان وارد رقابت در مرحله نهایی شدند.
وی افزود: افراد نهایی به منظور توجیه و تشریح برنامه های پیشنهادی و دفاع از طرح ها و ایده های ارائه شده خود در جلسه یکشنبه شب شورای شهر دعوت و به مدت پنج ساعت به دفاع از سابقه کاری، اجرایی و برنامه های مورد نظر و قابل اجرای خود پرداختند.
رئیس شورای اسلامی شهر آبدانان فرایند گزینش و تعیین شهردار را بسیار دقیق و فارغ از نگاه سطحی عنوان و تاکید کرد: پس از تجزیه و تحلیل مباحث مطروحه و نگاه جدی به نقش آفرینی افراد در دوران خدمت و دقت نظر در تجارب و سوابق مسئولیت از میان گزینه های موجود شاهپور هادیزاده با کسب پنج رای موافق شورا و بدون هرگونه مخالف به عنوان شهردار جدید آبدانان انتخاب و جهت طی مراحل قانونی به فرمانداری معرفی شد.
موسوی مقدم یادآور شد: شهردار جدید آبدانان از نیروهای رسمی شهرداری ، دارای مدرک تحصیلی مهندسی عمران و ۲۴ سال سابقه کاری در شهرداری است.
خبرنگار: سید حرمت الله موسوی مقدم ** انتشار دهنده: حسن کهزادیان
۷۱۷۴/۶۱۱۹

انتهای پیام /*



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 10181 بازدید

بازدید دیروز: 15883 بازدید

بازدید کل : 1994452 بازدید

افراد آنلاین: 3 نفر