شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۵۶
سرویس: مقالات
 |  24/ مهر/ 1396 - 11:54
  |   نظرات: بدون نظر
61 بازدید بازدید

سخنان سخیف رئیس جمهوری آمریکا محبوبیت نهادهای انقلابی را افزایش داد


علی اکبری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: سپاه پاسداران ایران، نهادی برخاسته از توده مردم این کشور است و خاستگاه انقلابی دارد و هجمه ترامپ علیه سپاه سبب شد ارزش، اهمیت و جایگاه ترامپ در نگاه مردم ایران بشدت تنزل یابد.
وی افزود: مردم ایران، سپاه را نماد ایثار و از خود گذشتگی می دانند و این توهین ترامپ سبب شد تا حمایت ها از این نهاد انقلابی جدی تر شود.
نماینده مردم بجنورد، راز و جرگلان، گرمه، جاجرم و مانه و سملقان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مردم ایران بسیار جدی تر از گذشته در حمایت از سپاه عزم خود را جزم می کنند زیرا سپاه جایگاه ارزنده ای در میان مردم ما دارد و نهادی برخاسته از درون جامعه است.
اکبری گفت: صحبت ها و موضع گیری های ترامپ علیه سپاه، نشان از شکست در اهداف در زمینه داعش دارد و نشان از این است که نیروهای جان بر کف سپاه که ایثارگرانه و هوشمندانه هر جا که ظلم و تعدی بوده حضور داشته و از ارزش ها دفاع کرده است، امروز آنان را به ستوه آورده است.
نماینده مردم بجنورد، راز و جرگلان، گرمه، جاجرم و مانه و سملقان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: ترامپ حرکتی خارج از عرف دیپلماسی و حقوق بین المللی انجام داد و یک موضع بسیار ناشیانه علیه آنچه در حقوق بین الملل متعارف هست، از خود بروز داد.
اکبری افزود: جمهوری خواهان هر گاه به مسند قدرت رسیدند دنبال ایجاد تنش بویژه در خاورمیانه بودند و تلاش دارند تا با این تنش ها، برای تجهیزات نظامی بازارگرمی کنند.
وی تصریح کرد: می خواهند با ایجاد این تنش ها، سلاح و تجهیزات نظامی خود را بفروشند و این حرکات، پیامی برای تلاش در زمینه بازار گرمی فروش تجهیزات نظامی است.
اخبار خراسان شمالی را در کانال تلگرامی اخبار ایرنا خراسان شمالی به نشانی ? @IRNABOJNURD پیگیری کنید.
۷۱۸۵ / ۶۰۴۲ خبرنگار: کبری علی آبادی** انتشاردهنده: سیدحسین قدسی

انتهای پیام /*



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 8888 بازدید

بازدید دیروز: 15883 بازدید

بازدید کل : 1993159 بازدید

افراد آنلاین: 4 نفر