شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۳۴
سرویس: مقالات
 |  24/ مهر/ 1396 - 2:34
  |   نظرات: بدون نظر
96 بازدید بازدید

دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی میناب سخنان ترامپ را محکوم کردند


به گزارش ایرنا، حاضران در این تجمع به سر دادن شعارهای ضد آمریکایی از جمله مرگ بر آمریکا پرداختند.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد میناب در این تجمع گفت: ترامپ بار دیگر غیر قابل اعتماد بودن سردمداران کاخ پوشالی سفید را نشان داد که که مقام معظم رهبری بارها این موضوع را گوشزد کرده بودند.
حمید باقری افزود: جمهوری اسلامی ایران حامی محور مقاومت در منطقه است و رئیس جمهوری آمریکا به دلیل عصبانیت از این نقش محوری، هیاهوی خروج از برجام و تحریم سپاه پاسداران را به راه انداخته است.
وی ادامه داد: افزون بر آن، شکست آمریکا در پرونده های منطقه ای از جمله عراق، سوریه و جنگ های غیر مستقیمی که توسط گروه های تروریستی به راه انداخته، ترامپ را به فکر ایجاد هرج و مرج در منطقه غرب آسیا و شمال آفریقا و سایر کشورها انداخته که اکنون در کردستان عراق و کاتالونیای اسپانیا شاهد آن هستیم.
در ادامه این برنامه، بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد میناب خوانده شد که در بخشی از آن آمده است: سیاستمداران آمریکا بدانند هربار که با ایجاد جنگ روانی و دروغ پردازی بر ضد ملت شریف ایران قصد داشته اند در عزم راسخ و اراده پولادین این ملت خللی ایجاد کنند، یکپارچگی و اتحاد ملت ایران در مقابل زیاده خواهی غربی ها بیشتر شده است.
۳۲۱۹/۲۰۹۴
تنظیم کننده:عزت الله معمارباشی ** انتشار دهنده:هومن محمدکرمی

انتهای پیام /*



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 9471 بازدید

بازدید دیروز: 15883 بازدید

بازدید کل : 1993742 بازدید

افراد آنلاین: 5 نفر