شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۳۲
 |  19/ مهر/ 1396 - 6:26
  |   نظرات: بدون نظر
66 بازدید بازدید

تولیت آستان قدس رضوی: اگر با ناپاکی برخورد نشود اقتصاد رونق نمی گیرد


به گزارش ایرنا حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی روز چهارشنبه در جلسه هماهنگی امور عمرانی و سرمایه گذاری با مشارکت آستان قدس رضوی در استان خراسان شمالی بر ایجاد اشتغال و رونق کسب و کار تاکید کرد و گفت: تسهیلات باید به سمت تولید برود.
وی اظهار کرد: مدیران باید به این امر توجه جدی داشته باشند ،اگر پول به هر جایی غیر از تولید برود بنیان کن خواهد شد.
وی افزود: هم اکنون باید تمامی وزارت خانه ها برای ایجاد اشتغال تلاش کنند، گره ها و مشکلات ، دست های پنهان را شناسایی کنند و در خدمت رونق اقتصادی باشند.
تولیت آستان قدس رضوی گفت: نباید جناحی، سیاسی و بخشی به موضوعات کسب و کار نگاه کنیم این گونه تفکر مضر است، باید برای رفع گره ها فکر کرد.
رئیسی در بخش دیگری از سخنانش بر سبک زندگی اسلامی و ایرانی تاکید کرد و گفت: همه باید در این راستا بازنگری داشته باشیم ببینیم با شاخص هایی که رهبر معظم انقلاب در این استان مطرح کرده بودند به چه میزان نزدیک شده ایم و یا دچار آفت شده ایم.
وی از مدیران خواست تا این خصوص در مرحله اول به عملکرد خود نگاه کنند که چه قدر این موضوعات را اجرایی کرده اند.
وی اظهار کرد: در موضوع عدالت اجتماعی و اقتصادی و همچنین اخلاقی در چه جایگاهی هستیم و چه قدر به سبک زندگی اسلامی و ایرانی نزدیک شده ایم.
وی اظهار کرد: مدیر خود کنترل بر عملکرد خود قبل از نظارت ها کنترل می کند که این روش بهترین مدیریت است.
تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه جایگاه مردم تشریفاتی نیست گفت: اینطور نباشد که هر وقت به مردم نیاز باشد از آنان تعریف شود و هر جا کار تمام شد آنان رها شوند.
حجت الاسلام رئیسی با بیان اینکه در اقتصاد مشکل داریم افزود: در این راستا باید تلاش کنیم، تحریم ها دست بردار نیستند، رهبری با نامگذاری امسال نسخه کشور را اقتصاد مقاومتی می داند.
وی بر استفاده از ظرفیت های کشور در راستای حوزه اقتصاد تاکید کرد و گفت: با وجود اینکه سه هزار کیلومتر با دریا ارتباط داریم از این فضا خیلی کم استفاده می کنیم این در حالی است که اروپاییان در این خصوص فضای کمی دارند اما خوب استفاده می کنند.
رئیسی بر حمایت از بخش خصوصی تاکید کرد و افزود: نباید بعد از واگذاری امورات و کارها رها شوند بلکه باید حمایت معنوی، قانونی، قضایی، مالی و تسهیلاتی از آنان داشته باشیم چرا که در غیر این صورت ورشکسته خواهند شد.
۳۰۰۷/ ۶۰۴۲/ خبرنگار: ربابه صانعی ** انتشار دهنده: سید حسین قدسی

انتهای پیام /*



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 6707 بازدید

بازدید دیروز: 15883 بازدید

بازدید کل : 1990978 بازدید

افراد آنلاین: 3 نفر