دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۰۹
 |  14/ شهریور/ 1396 - 10:32
  |   نظرات: بدون نظر
110 بازدید بازدید

فعالیت ۱۵۰ ایستگاه ارایه دهنده خدمات کارت هوشمند ملی در هرمزگان


فرزاد افشاری نژاد روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بخشی از این ایستگاه ها در اداره ها و نمایندگی های ثبت احوال ، بخشی در دفترهای پیشخوان دولت و تعدادی نیز در اداره های پست مستقر هستند.
وی با بیان اینکه طبق تعهدهای سازمان ثبت احوال ، طرح کارت هوشمند ملی تا پایان سال ۹۶ باید به سرانجام برسد ، افزود: در حال حاضر جمعیت واجد شرایط دریافت کارت هوشمند ملی در هرمزگان به بیش از یک میلیون و ۲۵۵ هزار نفر می ‌رسد که افراد بالای ۱۵ سال و سایر رده‌های سنی را شامل می‌شود .
افشاری نژاد با اشاره به صدور کارت هوشمند ملی برای بیش از ۴۳۰ هزار هرمزگانی از ابتدای اجرای این طرح (سال ۹۱) تا اواسط تیرماه امسال ، گفت: افرادی که تاکنون کارت ملی هوشمند دریافت نکردند تا پایان سال مهلت دارند برای دریافت این کارت نام نویسی کنند.
وی افزود: افراد متقاضی می ‌توانند با مراجعه به نشانی اینترنتی www.ncr.ir با هزینه ‌ای کمتر نام نویسی کنند.
افشاری نژاد اظهار کرد: متقاضیان دوهفته تا ۲۰ روز پس از نام نویسی ، کارت ملی هوشمند خود را دریافت می ‌کنند.
این مقام مسئول خاطرنشان کرد: شهروندان می ‌توانند با شماره گیری # ۶۰۹۰ * ۴ * بر روی تلفن‌های همراه خود و بدون مراجعه به دفاتر مربوط با سازمان ثبت احوال ، با وارد سازی کد ملی خود از آخرین وضعیت صدور کارت هوشمند ملی مطلع شوند.
وی تصریح کرد: واجدان ‌شرایط دریافت کارت هوشمند ملی با زمان ‌سنجی مناسب نسبت به حضور در ایستگاه‌های کاری ویژه کارت هوشمند ملی ، برای ثبت نام و طی مراحل دیگر، اقدام کنند و ثبت نام خود را به زمان‌ها و ماه‌های پایانی اجرای طرح موکول نکنند.
این مقام مسئول اظهار کرد: پروژه کارت هوشمند ملی در حال حاضر وسیع ‌ترین و بزرگ ‌ترین طرح موجود در حوزه زیرساختی احراز هویت ایرانیان به شمار می‌رود.
افشاری نژاد با بیان اینکه کارت هوشمند ملی کلید ورود و تحقق دولت الکترونیک است ، خاطرنشان کرد: هرمزگان یکی از استان‌ های پیشرو در اجرای طرح کارت هوشمند ملی ، صدور شناسنامه مکانیزه و آرشیو الکترونیک به شمار می‌رود.
۷۱۹۸/ ۶۰۴۸
خبرنگار: فاطمه حسینی ** انتشاردهنده: خلیل تنیده
* آگاهی از آخرین اخبار استان در کانال تلگرام ایرنا هرمزگان
* لینک جستجو کانال: irnabandarabas@
*ایمیل: irna.hormozgan@yahoo.com

انتهای پیام /*



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 8258 بازدید

بازدید دیروز: 18695 بازدید

بازدید کل : 1795647 بازدید

افراد آنلاین: 4 نفر