سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۱۱
 |  14/ شهریور/ 1396 - 9:52
  |   نظرات: بدون نظر
1,258 بازدید بازدید

شناسایی و بازداشت پنج متهم در جریان حادثه مرگ ۲ کولبر بانه ای


به گزارش شامگاه سه شنبه ایرنا از روابط عمومی سازمان قضایی نیروهای مسلح، مجتبی شیرود بزرگی افزود: ساعت ۸:۳۰ صبح روز گذشته (دوشنبه) در جریان تیراندازی تعدادی از ماموران هنگ مرزی بانه به سوی یک گروه کولبر در فاصله یک کیلومتری از مرز و در حوالی روستای هنگه ژاله ۲ نفر از کولبران به نام های حیدر فرجی و قادر بهرامی بر اثر اصابت گلوله در دم جان می سپارند.
به گفته وی، با گزارش وقوع حادثه توسط بازرسی هنگ مرزی بانه، رئیس دادسرای نظامی ناحیه سقز و بانه به همراه مسئول و کارشناس پزشکی قانونی سقز و کارشناس اسلحه و مهمات در بیمارستان حاضر و اجساد را معاینه می کنند.
دادستان نظامی استان کردستان ادامه داد: صبح امروز نیز هیات اعزامی با حضور در محل وقوع حادثه نسبت به بررسی صحنه جرم، تحقیق از شهود و معاینه محل اقدام و صحنه جرم را بازسازی کردند.
شیرود بزرگی افزود: بدنبال بررسی های به عمل آمده در نهایت پنج نفر به عنوان عوامل تیراندازی شناسایی و به دادسرای نظامی احضار و پس از تحقیقات اولیه هر پنج نفر با قرار تامین روانه بازداشتگاه شدند.
وی گفت: اسلحه متهمان، گلوله ها و مرمی به پلیس جنایی استان جهت بررسی ارسال شده است و منتظر نظر کارشناس اسلحه و مهمات درباره نحوه بکارگیری سلاح توسط متهمان، در این حادثه هستیم.
دادستان نظامی استان کردستان ضمن ابراز همدردی با بستگان متوفیان این حادثه، به آنها اطمینان خاطر داد که به این حادثه با دقت، سرعت و قاطعیت در دادسرای نظامی رسیدگی و نتیجه آن به اطلاع عموم مردم می رسد.
۳۰۳۴/ ۹۱۰۲

انتهای پیام /*



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 12407 بازدید

بازدید دیروز: 19544 بازدید

بازدید کل : 1493790 بازدید

افراد آنلاین: 4 نفر