شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۴۹
 |  14/ شهریور/ 1396 - 12:22
  |   نظرات: بدون نظر
47 بازدید بازدید

زوایای پنهان جنایت خیابان یخچال


دادسرای امور جنایی تهران تشریح کرد؛

زوایای پنهان جنایت خیابان یخچال

سرپرست دادسرای امور جنایی تهران از کشف جسد یک پیرزن و پیرمرد در منطقه پاسداران خبر داد و گفت: در بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد که عامل جنایت شب گذشته در خیابان یخچال پدر و مادرش را پس از ضربه زدن چاقو به گردن خود به قتل رسانده است.

محمد شهریاری در گفت و گو با ایسنا ادامه داد: ساعت ۲۱ شب گذشته خبر کشف جسد سه نفر در یک خانه در خیابان یخچال گزارش داده شد که با حضور در محل جنایت و بررسی های به عمل آمده مشخص شد که مردی حدودا ۴۰ ساله  با ضربات چاقو همسرش و پسر ۱۱ ساله‌اش را به قتل رسانده و بعد با ضربه چاقو به گردنش خودکشی کرده است.

وی افزود: خانواده همسر قاتل پس از مراجعه به منزل قاتل و باز نکردن در منزل، پلیس را در جریان قرار داده و پس از گشودن در منزل با سه جسد مواجه شده بودند. حسب اطلاع بدست آمد که قاتل پدر و مادر خود را از شهرستان به تهران فراخوانده بود و ظاهرا پدر و مادر قاتل هم صبح روز گذشته از شهرستان به تهران آمده بودند و در محل کار پسرشان (شرکت ساختمانی) در منطقه پاسداران حضور یافته بودند که تیم جنایی پس از مراجعه به محل کار قاتل با جسد  پیرمرد و پیرزن مواجه شدند.

وی با بیان این‌که «پرونده این حادثه در دادسرای جنایی تشکیل شده است»، گفت: زوایای این حادثه در حال بررسی است و اجساد به پزشکی قانونی منتقل شده‌اند.

انتهای پیام



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 1930 بازدید

بازدید دیروز: 17334 بازدید

بازدید کل : 2003535 بازدید

افراد آنلاین: 4 نفر