یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۳۱
 |  14/ شهریور/ 1396 - 2:52
  |   نظرات: بدون نظر
81 بازدید بازدید

بازدید سرپرست دفتر حمایت از حقوق خانواده و کودکان دادگستری از ندامتگاه شهرری


بازدید سرپرست دفتر حمایت از حقوق خانواده و کودکان دادگستری از ندامتگاه شهرری

با محوریت آشنایی و بررسی آسیب های اجتماعی حوزه زنان و آگاهی از نیازهای مددجویان در حوزه دین ، آموزش اخلاق اسلامی ، فرهنگ دینی، سرپرست دفتر حمایت از حقوق خانواده و کودکان دادگستری به همراه جمعی از بانوان سازمان تبلیغات اسلامی و حوزه علمیه ی کوثر از ندامتگاه شهرری بازدید کردند.

به گزارش ایسنا، زاهدی سرپرست دفتر حمایت از حقوق خانواده و کودکان دادگستری با اشاره به ضرورت توجه به زنان زندانی به عنوان قشری آسیب دیده در اجتماع گفت کم توجهی به این گروه از زندانیان باعث بروز و افزایش آسیبهای اجتماعی در جامعه خواهد شد.

 وی افزود: جهت توسعه فعالیت های قرآنی و فرهنگی همکاری هر دو مجموعه لازم است تا انشا الله شاهد توسعه هر چه بهتر برنامه های فرهنگی بین مددجویان باشیم.

مهدی محمدی مدیر ندامتگاه ضمن تشریح فعالیتهای فرهنگی و اشتغال و حرفه آموزی بطور مشروح، با تاکید بر تأثیر باورهای دینی و عقیدتی در پیشگیری از بروز ناهنجاری‌ها اظهار کرد: در نگاهی به علل اصلی بروز جرم در جامعه، ضعف باورهای دین و معنویت در افراد، به عنوان اولین علت شناخته می‌شود؛ بنابراین در مراحل زندانبانی اسلامی، پرداختن به امور دینی، تقویت باورهای مذهبی زندانیان، مأنوس کردن آنان با نماز، قرآن و احکام اسلامی، همچنین آشناسازی آنان با سیره و زندگی ائمه معصوم(ع) جزو اولویت‌های فعالیت‌های فرهنگی محسوب می‌شوند.

در ادامه بازدید کنندگان از تمامی اماکن فرهنگی شامل کتابخانه، نمازخانه، سالن های آمفی تئاتر و ورزشی، امورات قرآنی و تواشیح، اشتغال و حرفه آموزی و کارگاه  بازدید که توسط مسئولین مربوطه توضیحات لازم ارائه شد.

انتهای پیام



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 10880 بازدید

بازدید دیروز: 17334 بازدید

بازدید کل : 2012485 بازدید

افراد آنلاین: 4 نفر