یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۵۷
 |  13/ شهریور/ 1396 - 5:05
  |   نظرات: بدون نظر
78 بازدید بازدید

فعالیت پراکنده مانع اصلی در کنترل آسیب‌های اجتماعی است


معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه:

فعالیت پراکنده مانع اصلی در کنترل آسیب‌های اجتماعی است

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه گفت: فعالیت نامنسجم و جداگانه مانع اصلی در کنترل آسیب‌های اجتماعی است.

به گزارش ایسنا، محمدباقر الفت در مراسم افتتاح طرح‌های مداخله در طلاق در سراسر کشور که به صورت ویدئوکنفرانس در استانداری خراسان رضوی برگزار شد، اظهار کرد: قانونگذار مرتب در صدد حفظ کیان و استحکام خانواده جهت تربیت فرزندان بوده است، اما به دلیل فعالیت‌های نامنسجم توفیق حاصل نشده بود که اخیراً تحت فرماندهی مقام معظم رهبری فعالیت‌های چشمگیری صورت گرفته و طبق برنامه ششم توسعه دولت مکلف به علت‌شناسی و تدوین برنامه‌ای جامع برای آسیب‌های اجتماعی شده است.

معاون اجتماعی قوه قضائیه از تعیین سازمان بهزیستی به عنوان مجری طرح و مکلف شدن سایر دستگاه‌ها به همکاری با این سازمان خبر داد و اضافه کرد: شورای عالی انقلاب فرهنگی بر کار نظارت خواهد کرد.

وی از هماهنگی همه دستگاه‌های اجرایی کشور برای کاهش طلاق ابراز امیدواری و عنوان کرد: متاسفانه از طریق اعمال حق طلاق بسیاری از خانواده‌ها از بین رفتند که ما تلاش می‌کنیم با ارجاع زوجین به مراکز مشاوره از این آمار بکاهیم.

الفت از استفاده از آمار سامانه ثبت طلاق کشور بری رصد علل و آمار دقیق طلاق در کشور خبر داد و اضافه کرد: تلاش ما کاهش ورود پرونده ها به قوه قضاییه و تلاش در جهت حمایت از کیان و انسجام خانوده است.

انتهای پیام



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 10312 بازدید

بازدید دیروز: 17334 بازدید

بازدید کل : 2011917 بازدید

افراد آنلاین: 4 نفر